V internetových vyhľadávačoch je to vlastne podobné ako v živote. Keď tu niekto niečo hľadá, musí formulovať dotaz, na ktorý očakáva odpoveď. A podľa toho, ako vyzerá ten dotaz, vyzerá aj to, čo sa človek dozvie.
Na internete sú takýmito dotazmi kľúčové slová. Tie tí, kto na sieti niečo hľadajú, zadávajú do vyhľadávača, a ten potom ponúkne hľadajúcim weby, na ktorých sa práve takéto kľúčové slovo, takýto „dotaz“, vyskytuje.
Je teda logické, že medzi weby, ktoré najlepšie prosperujú, patria tie, ktoré obsahujú práve tie často hľadané kľúčové slová a tiež týmto obsahovo zodpovedajú.
Je teda vhodné voliť kľúčové slová čo najzodpovednejšie. Takáto „hra so slovami“ má totiž väčší význam, než si môže hocikto domýšľať.
Lenže dnes už nezáleží len na tom, koľko kľúčových slov web a text na ňom obsahuje. Oveľa zásadnejšie je tu totiž to, aká je kvalita a rozsah textu a predovšetkým jeho prospešnosť pre čitateľa. Ideálne je využitie článkov spracovávajúce danú tému vyčerpávajúcim spôsobom, v širšom kontexte a s rôznymi uhľami pohľadu, pretože dnes vedia vyhľadávače pracovať aj so synonymami kľúčových slov a tematickou príbuznosťou istých fráz, a to všetko sa dá do zmieneného článku prirodzene vložiť a uplatniť to. Čím sa táto možnosť líši od obyčajného nezmyselného používania kľúčových slov, ktoré býva vo vyhľadávačoch objavované a sankcionované.
Mimo textov sa hodia kľúčové slová aj do PPC reklamy, aj pri linkbuildingu. A preto je treba kľúčové slová analyzovať, aby bolo zrejmé, ktoré z nich na svojom webe využiť. Je treba rozhodnúť sa, ktoré kľúčové slová prichádzajú na určitom webu v úvahu, a ich prínosnosť ohodnotiť napríklad pomocou našeptávača vyhľadávačov, výstupy z PPC kampaní, meracích nástrojov webovej analytiky a podobne. Pretože tu záleží aj na relevantnosti, aj na hľadanosti, kategórii, priorite, nákupnom cykle alebo konkurencieschopnosti takýchto slov.
Kľúčové slová sú teda síce len slová, ale skrýva sa za nimi potenciál, ktorý je vhodné odhaliť a využiť.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.