On-page faktory

Ide o súhrn rôznych prvkov, ktoré sú priamou súčasťou webu. Tieto on-page faktory majú veľký vplyv na pozíciu pri vyhľadávaní určitého kľúčového slova, čo je záležitosť činnosti s názvom SEO optimalizácia. Medzi on-page faktory patrí predovšetkým obsah samotného webu, čo sú rôzne texty, v ktorých sú správne zakomponované kľúčové slová, ďalej tak titulky či nadpisy stránok, navigačné prvky a ďalšie.
Cieľom SEO optimalizácie je mimo iného vyladiť tieto on-page faktory takým spôsobom, aby bol web nielen jednoducho na dohľad podľa konkrétnych kľúčových slov, ale tiež aby bol užívateľsky prívetivý. To znamená, že musí byť kladený veľký dôraz na kvalitu obsahu, takisto ako na kvalitu samotnej štruktúry webu, ale tiež napríklad na rýchlosť načítania alebo duplicitný obsah alebo na navigáciu po celom webe. Pretože sú však on-page faktory vždy súčasťou webu, je možné ich jednoducho meniť a upravovať.

Dôležitosť on-page faktorov klesá s vyššou konkurenciou. To znamená, že pokiaľ je web internetovým obchodom s elektronikou, nehrajú tieto faktory až takú rolu, ako napríklad off-page faktory či iné prvky. Je to dané tým, že obyčajnou úpravou základných štruktúrnych či obsahových súčastí webu nie je možné dosiahnuť dostatočne uspokojivých výsledkov pri vyhľadávaní.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
On-page faktory
4.4 / 19 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol