seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Off page SEO

Tak ako on-page faktory, aj off-page faktory sú veľmi dôležité pri SEO optimalizácii pre vyhľadávače. Vysvetlenie názvu off-page spočíva v tom, že ide o prvky, ktoré sa nenachádzajú priamo na optimalizovanej stránke, ale mimo nej. Medzi tieto faktory sa najčastejšie radia spätné odkazy, ktoré sú tým najdôležitejším. Vyhľadávacie nástroje totiž berú v ohľad aj to, koľkokrát, ale tiež z akých webov, sa na optimalizovaný web odkazuje. Zaujímavosťou pritom je aj skutočnosť, že spätným odkazom môže byť odkaz v rámci jedného webu, ale napríklad naprieč kategóriami produktov a podobne.

Ako zložité je získavať spätné odkazy?

Hoci spätné odkazy nie sú jediným off page SEO faktorom, sú tým najdôležitejším, a preto sa nie je čomu diviť, ak sa ich budovaniu, takzvanému linkbuildingu, venuje veľa práce, času a financií. Existuje takisto niekoľko spôsobov, ako je možné spätné odkazy budovať. Najvhodnejším spôsobom je prirodzené získavanie, ktoré klienta nestoja žiadne peniaze ani úsilie – web získava spätné odkazy prirodzene, napríklad na základe všeobecnej známosti. Ďalším spôsobom je tvorba PR článkov, v ktorých sú spätné odkazy šikovne skryté. Tieto články sú následne publikované na rôznych weboch, napríklad v tematických magazínoch a na podobných miestach, aby bola relevancia daného odkazu, čo možno najväčšia.

Kvalita verzus kvantita

Mohlo by sa zdať, že pri budovaní spätných odkazov je nutné myslieť predovšetkým na to, aby bol dosiahnutý maximálny počet odkazov. Každého však môže prekvapiť fakt, že aj kvalita je v tomto prípade dôležitá. Vyhľadávací nástroj totiž vyberá weby pre zobrazenie na predných priečkach nielen podľa množstva, ale tiež podľa kvality spätných odkazov, na čo veľa ľudí zabúda.

Aké aspekty sa hodnotia pri spätných odkazoch?

  1. Text odkazu – takzvaný anchor text, čo môže byť jednoslovný alebo viacslovný pojem, ktorý nesie odkaz ako taký
  2. Príbuznosť témy – pokiaľ by bol spätný odkaz umiestnený na webe tematicky celkom inom, než je ten optimalizovaný, potom je váha takého odkazu menšia, než ak by tomu bolo naopak.
  3. Dôveryhodnoť webu = vyhľadávací nástoj rozozná dôveryhodnosť webu, a preto sa vyplatí vkladať alebo získavať odkazy z takých webových stránok, ktoré sú zavedené a napríklad tiež uznávané

Existujú aj ďalšie parametre, podľa ktorých sa spätné odkazy hodnotia. Bez ohľadu na to, koľko takýchto parametrov existuje, je dobré vedieť, že všetku prácu okolo linkbuildingu a off-page faktorov môžu prevziať na svoje bedrá špecialisti. Napríklad firma SEOlight s.r.o poskytuje nielen plnú podporu pri získavaní, ale tiež možnosti dlhodobej spolupráce, vďaka čomu nebudete mať o spätné odkazy núdzu.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorazové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy staviame na systému WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluningov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol