K tomu, aby sa niekoho web dostal do povedomia čo najširšej verejnosti, aby sa tešil čo najväčšej návštevnosti, od ktorej sa následne odvíja to, o čo tu ide predovšetkým, teda obchody a z nich plynúci zisk, je potrebné ho optimalizovať pre internetové vyhľadávače. Teda spraviť ho takým, aby najlepšie zodpovedal potrebám vyhľadávačov a tým si v nich odkaz na neho zaistil čo najoptimálnejšiu priečku v zoznamoch relevantných odkazov.
Lenže podobne ako skutočnosť, že nie je web ako web, platí aj pravda, že nie je vyhľadávač ako vyhľadávač. A preto sa logicky neoptimalizuje pre všetky vyhľadávače, ktoré sa dajú nájsť po celom svete, ale len pre tie najrelevantnejšie, a to tak, aby sa dosiahli optimálne výsledky, aké optimalizovaný web vyžaduje.
U nás sa tak zvyčajne optimalizuje pre Google a Seznam. Čo sú u nás najviac využívané vyhľadávače, a teda tie, čo zohrávajú aj najzásadnejšiu úlohu. Ich konkurenti ako Bing, Yandex a Yahoo tu potom zohrávajú celkom druhoradú úlohu. Google má v súčasnosti radovo osemdesiatpäťpercentný podiel na celkovej organickej návštevnosti, zatiaľ čo Seznam len pätnásťpercentný a význam Googlu nesporne vzrastá už niekoľko rokov.
Seznam najviac boduje u ľudí využívajúcich desktopy, Google jednoznačne vedie a zosilňuje pri mobilnom vyhľadávaní, mobilných telefónoch a tabletoch. A stále väčší význam hrá Google aj tam, kde doposiaľ bodoval skôr Seznam, teda zosilňuje u všetkých webov, predovšetkým u malých e-shopov alebo obsahových webov zameraných neraz na konkrétnu cieľovú skupinu.
Čo zohráva úlohu pri úvahách nad tým, pre ktorých z internetových vyhľadávačov optimalizovať prednostne, ktorý najlepšie vyhovie potrebám tých, čo sa potrebujú presadiť. Či to nebude skôr český Seznam alebo globálne rozšírený Google. Ale navzdory tomu, že Google zjavne a nesporne vedie, nie je vhodné na Seznam zabúdať. Aj Seznam totiž môže priniesť relevantnú návštevnosť, ktoré je pre podnikateľské weby, a nielen tie, úplne nevyhnutná.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.