Aby sa web dostal až k hľadajúcim užívateľom internetu, pre ktorých by mal byť určený, tak najlepšie cestou dosiahnutia umiestnenia na neho vedúceho odkazu v internetových vyhľadávačoch na čo najideálnejšej pozícii. Internetové vyhľadávače by proste mali takýto web ponúkať ľuďom tak, aby ho tí hľadajúci danú tematiku bez problémov našli a aby mu dali prednosť pred inými ponukami, ktorých je na internete dosť a dosť.
Aby sa potom to optimálne umiestnenie v internetových vyhľadávačoch dosiahlo, musí sa obvykle optimalizovať. Teda je potrebné robiť niečo, čo zaistí lepšie umiestnenie práve v tých internetových vyhľadávačoch.
A ako sa takéto vyhľadávače presviedčajú, aby dali nejakému webu prednosť pred inými? Optimalizáciou, ktorá môže byť skutočne rôznorodá. A teda pochopiteľne raz žiaduca a férová a niekedy napríklad aj zavrhnutiahodná. Respektíve niečo medzitým.
Je tu teda žiaduce hlavne White Hat SEO, teda optimalizácia, ktorá zodpovedá pravidlám a etike internetových vyhľadávačov a ktorá presvedčuje vyhľadávače o prínosnosti a kvalitách webu transparentnými, kvalitnými stránkami, ktoré sú skutočne účinné pre užívateľa. Efekt tejto optimalizácie je pomalý, ale zato istý a stabilný, žiadne alebo takmer žiadne riziká prepadu neprinášajú.
Hoci je tu aj pravý opak, teda Black Hat SEO, kedy sa pri optimalizácii vyhľadávač oklamáva. Tu ide len o to získať čo najviac návštevníkov webu bez toho, že by im tento bol prínosný, za pomoci zneužitia informácií o princípoch algoritmov, ktoré sú získané AB testovaním, nákupom spätných odkazov, manipuláciou s návštevníkmi atď. Úspechy v internetových vyhľadávačoch sa tu dostavujú rýchlo, hoci ide o počínanie neakceptovateľné, ktoré je skôr či neskôr vyhľadávačom odhalené a penalizované.
A potom je tu pochopiteľne aj „niečo medzi“, teda Grey hat SEO, spočívajúce v zásade v tom, že sa využívajú metódy oboch vyššie zmienených optimalizácií tak, aby to tým optimalizujúcim maximálne prospelo a zároveň to neprinieslo riziko sankcií.
A je len na majiteľoch webov, akou cestou sa vydajú.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.