Každý, kto tomu rozumie, vám potvrdí, že je linkbuilding iba jednou z metód zviditeľňovania sa na internete. A to či už sa bavíme o bezprostrednom vplyve, ktorý majú spätné odkazy, alebo o vplyve sprostredkovanom, teda o tom, ako takéto množstvo a relevancia odkazov ovplyvňuje postavenie odkazu na konkrétny web v internetových vyhľadávačoch.
Hoci s takým linkbuildingom to nie je ani zďaleka také prosté, ako by sa mohol domnievať niekto, kto sa povrchne zoznámi s jeho definíciou. Linkbuilding, akokoľvek sa nejedná o zdanlivo rutinnú a jednoznačnú záležitosť, zase až tak jasný nie je, v ňom sa dá aj nevedomky často chybovať, A je pochopiteľné, že sa aj tu rovnako ako všade inde môže akékoľvek pochybenie majiteľovi zviditeľňovaného webu vypomstiť.
Vezmime si napríklad už len otázku toho, kde majú byť spätné odkazy, o ktoré v linkbuildingu ide, umiestnené a ako majú vyzerať. To nie je žiadna formalita, nedá sa domnievať, že je odkaz ako odkaz.
Pokiaľ chce niekto pretlačiť svoje odkazy na cudzie weby a sláviť s tým zároveň aj úspechy, musí dosiahnuť v prvom rade to, aby potenciálnych záujemcov prilákal. Takéto odkazy teda musia byť umiestnené tam, kde vzbudia dostatočný záujem, teda dajme tomu v atraktívnych článkoch alebo v spojení s príťažlivo vyzerajúcou grafikou. Tu je totiž najväčšia nádej na to, že bude podobný obsah niekto zdieľať, čím sa aj odkaz v ňom uvedený rozšíri.
Užitočné sú okrem textov obsahových ale napríklad aj tie propagačné, umiestnené na weby s vysokou návštevnosťou, ktoré sú vyhľadávačmi pozitívne hodnotené.
Hoci šírenie niečoho podobného nemusí byť nijak ľahké. A preto sa vyplatí napríklad aj požiadať spokojných zákazníkov o pomoc pri šírení odkazu ďalej. Alebo si umiestnenie takéhoto odkazu na relevantnom cudzom webe zaplatiť.
To totiž zaberá. Na rozdiel od odkazov z nesúvisiacich stránok alebo príliš častého affiliate marketingu, čo je hodnotené vyhľadávačmi ako podvodné jednanie. A je samozrejmé, že podvodníkom nikto so zviditeľňovaním pomáhať nebude.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.