zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Nie je článok ako PR článok

     K propagácii kohokoľvek a čohokoľvek na internete sú potrebné mimo iného aj PR články. Teda texty, ktoré efektívne a pritom i nenásilne propagujú to, čo majú.

     Nie je to žiadna veda. Avšak napísať podobný text, to už pomaly skutočná veda je. To si žiada dodržiavať všetko, čo je v tomto ohľade neodmysliteľné.

     Je tak treba hlavne presne vedieť, o čom má takýto článok byť a k akému účelu má byť vytvorený. Teda čo a ako má propagovať. Pokiaľ autor toto opomenie, môže síce vytvoriť kvalitný text, ale ten nebude prínosný, pretože nepodporí ani ponúkanú výrobok, službu či akciu, ani dotyčnú firmu.

     Ďalej je treba brať ohľad na to, komu je dotyčný článok určený, na aký segment spoločnosti cieli. K tomu, aby sa tento dostal práve k tým, ktorým je primárne určený, je potrebné vedieť, kde sa títo ľudia na internete vyskytujú, a ignorovať weby, kde je publikum, ktorému podobný text sotva niečo dá.

     Nesmie sa zabudnúť ani na úvahu o tom, čo a ako má takýto text svojmu čitateľovi dať. Nie je vhodné v tomto používať niečo scestné, čo neslúži zámeru, akému by mal podobný PR článok slúžiť.

     A určite je treba vziať v úvahu i to, že časť publika odradí fakt, že sa jedná o reklamnú záležitosť. Z čoho vyplýva, že musí mať takýto článok svoje kvality, ktorými sa mu podarí prekonať práve zmienený handicap. Teda je potrebná taká téma a jej spracovanie, čo navzdory propagačným účelom vzbudí ochotu si to prečítať.

    Takému článku by teda malo byť blízke prinajmenšom nasledujúce.

  1. Má ísť o niečo, čo je pre čitateľov prospešné, teda poskytuje niečo užitočné, nech už je tým čokoľvek.
  2. Forma takéhoto textu musí byť taká, aby vzbudzovala záujem. A to ako názvom, tak aj perexom, obsahom oznámenia a použitým obrazovým materiálom.
  3. Zvolený štýl rozprávania musí zodpovedať tomu, aký jazyk používa cieľová skupina, nesmie ísť o niečo prehnane odborné, nezrozumiteľné v inom ohľade a podobne.

Iba tak sa dosahuje efektívna propagácia formou PR článkov. Čo je to, o čo u takýchto textov ide.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol