Ak chce niekto, kto sa v tejto tematike nevyzná, získať pre svoj web dostatok návštevníkov, čitateľov či potenciálnych zákazníkov, možno si povie, že sa musí snaží o prilákanie práve týchto ľudí. Chce získať nejakých návštevníkov, a môže sa z neznalosti domnievať, že ide práve o nich, a nie o získavanie nejakých spätných odkazov, ktoré mu odporúčajú akísi odborníci.
Lenže ono ide pri získavaní klientely súčasne aj o tie spätné odkazy. Bez týchto odkazov sa totiž návštevnosť zvýši len sotva, všetko tu súvisí jedno z druhým. Pretože tieto odkazy, akými sa zaoberá linkbuilding, slúžia vo svojej podstate jedinému účelu, a to práve prilákaniu nových ľudí na určitý web. Každý web bez výnimky je týmito odkazmi propagovaný, počet a relevantnosť týchto odkazov spolurozhodujú o tom, ktorý web sa stane úspešným a nakoľko. Takéto odkazy totiž zvyšujú autoritu jednotlivých stránok aj celej domény a tým ovplyvňujú tiež výsledky, ktoré má takáto určitá prezentácia v internetových vyhľadávačoch.
Spôsobov, ako získať tieto odkazy, je celá dlhá rada. Pritom najideálnejšou cestou je tá, ak má web natoľko atraktívny obsah, že si získa takéto odkazy sám a automaticky tým, že zaujme internetovú verejnosť. Hoci akokoľvek je táto metóda najlepšia, je zároveň aj najťažšie dosiahnuť chceného efektu práve takto. Pretože nie každý majiteľ webu a web má takú autoritu, aby sa na neho verejnosť hrnula a ďalej ho spomínala a propagovala.
A tak sa tomu veľakrát musí nejako pomôcť. A to napríklad tým, že sa na cudzom webe zverejní určitý text obsahujúci odkaz na web, ktorý má byť propagovaný. Ďalej je možné využiť tiež možnosť umiestňovať komentáre pod určitý tematicky blízky článok, spätné odkazy sa dajú dostať aj na sociálne siete či do katalógov odkazov, dá sa využiť tiež obsah, ktorý ľudia po siete sami rozšíria, aj PR články, aj výmenu odkazov a podobne.
Proste je vhodné využiť čokoľvek, čo zaistí dostatok spätných odkazov. Ktoré privedú na web návštevníkov odinakiaľ. A ktoré zaistia lepšie než čokoľvek ďalšie, že sa stane web veľmi navštevovaným.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.