Neznalý človek by si pomyslel, že ten, kto na internete niečo ponúka, musí mať hlavne niečo atraktívne, o čo by bol záujem. Pretože keď sa ponúkne niečo, čo ľudia chcú a potrebujú, a to za dosť atraktívnu cenu, mal by byť záujem zaručený.
Lenže ono to tak často nebýva. Ani ten, kto na internete ponúka to najlepšie, čo sa len ponúkať dá, nemá istotu, že bude sláviť úspechy, že si k nemu klienti nájdu cestu. A to preto, že sa neraz nezhoduje dokonale to, čo niekto ponúka, s tým, čo niekto iný hľadá, prípadne je to ponúkané identické s toľkými inými ponukami od konkurencie, že sa to márne snaží o presadenie sa.
A preto sú tak dôležité kľúčové slová a ich výber.
Ak chce niekto so svojou ponukou na svojich internetových stránkach uspieť, musí proste zvoliť také kľúčové slová, aké v čo najväčšom počte používajú tí, ktorí práve toto hľadajú s pomocou internetových vyhľadávačov. Aby sa tu ponuka stretla s dopytom, aby nedošlo k tomu, že sa hľadajúca verejnosť k tomu, čo je jej ponúkané, nedostane napríklad iba preto, že si to každý trochu inak pomenuje. A musia sa zvoliť aj také kľúčové slová, u ktorých nehrozí, že ten ponúkajúci navzdory zhode s tými hľadajúcimi neuspeje, pretože je tu veľa ďalších ponúkajúcich, ktorí používajú tie isté kľúčové slová, ale sú dokonalejšie v iných ohľadoch, a teda práve túto ponuku odsunú vo vyhľadávačoch na pozíciu, kde už ju nikto hľadať nebude.
A preto je potrebné vsádzať nielen na náhodu alebo na vlastnú fantáziu a určite sa venovať výberu kľúčových slov zodpovedne. Je potrebné sledovať tiež frekventovanosť hľadania určitých vhodných kľúčových slov v internetových vyhľadávačoch, je vhodné využiť tiež našeptávač týchto vyhľadávačov, je vhodné využívať aj nástroje typu Google Trends, ktoré s voľbou kľúčových slov pomôžu. A úplne najlepšie je nechať to na odborníkov na SEO, ktorí dokážu každému nájsť také kľúčové slová, s ktorými bude úspech hračkou. Alebo aspoň maximálnou možnou nádejou.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.