Budovanie spätných odkazov, teda linkbuilding, je niečím čo poznajú určite všetci schopní prevádzkovatelia rôznorodého biznisu na internete. Tí totiž vedia, že sa práve bez tohto v žiadnom prípade nezaobídu, ak im ide o dosiahnutie skutočných podnikateľských úspechov.
Kedykoľvek je potrebné zvýšiť na nejakom webe jeho návštevnosť, je to práve linkbuilding, čo výdatnou mierou pomáha k tomu, aby sa to dosiahlo. A pre tých, kto vedia, čo to obnáša, na tom nie je vôbec nič divného. Ide totiž o vytváranie a optimálne rozmiestňovanie spätných odkazov, ktoré privádzajú internetového užívateľa na konkrétny web, a to je celkom logické, že čím viac takýchto „ukazovateľov smeru“ na sieti je, tým skôr niekoho privedú.
Lenže to nie je jediná funkcia, akú takéto spätné odkazy majú. Na ich počte a relevancii totiž závisí aj hodnotenie nimi propagovaného webu internetovými vyhľadávačmi, nástrojmi, ktoré hľadajúcej internetovej verejnosti pomáhajú nájsť to hľadané, respektíve to najlepšie zodpovedajúce potrebám internetových užívateľov.
Počet a dokonalosť spätných odkazov tak značnou mierou ovplyvňuje v rámci optimalizácie pre internetové vyhľadávače to, ako efektívne sa určitý web dostane až k tým, komu je určený.
Ak má linkbuilding skutočne fungovať dokonalo, je nevyhnutné v prvom rade to, aby boli spätné odkazy umiestňované na relevantné a tematicky príbuzné webové stránky, teda na miesta, ktoré majú sami o sebe svoj vplyv a svoju pozíciu na internete a tým prospievajú aj webu, ktorý je na nich svojim odkazom propagovaný. Je teda žiaduce, ba priamo nevyhnutné, aby vznikla k účelu takejto propagácie kvalitná a relevantná sieť spätných odkazov, čo pomôže splniť na nej kladené úlohy.
Niekedy sa takéto spätné odkazy získavajú formou kúpy alebo výmeny, inokedy napríklad registráciou v katalógoch, aktivitou v relevantných diskusiách, bookmarketingom, vytváraním atraktívneho obsahu, tlačovými správami a tematicky zamierenými článkami, blogovaním či využívaním možností, ktoré ponúkajú sociálne siete. A či už je uprednostnené to alebo ono, hlavná je tu kvalita. S tou sa totiž aj v linkbuildingu na internete príde najďalej.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.