zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Na čo nezabudnúť v SEO marketingu?

Pokiaľ sa má uspieť v SEO marketingu, určite sa nesmie okrem iných záležitostí podceniť ani obsah webu ako takého. Iste, vyhľadávače, ktoré rozhodujú významnou mierou o návštevnosti, nevedia čítať, ale to rozhodne neznamená, že ich nechajú chladnými a ľahostajnými stále rovnaké texty, vyobrazenia alebo iný obsah webu. Ak má byť tento byť dostatočne kladne hodnotený a tým pádom aj výhodnejšie ponúkaný internetovej verejnosti, musí byť aj jeho obsah aktuálny a relevantný. Čo prospieva ako zaujatím väčšieho počtu návštevníkov, tak aj väčšou nádejou na návštevnosť.
Avšak pochopiteľne iba v prípade originálneho a kvalitného obsahu. Ten, kto by sa tu spoliehal iba na automaticky generovaný obsah alebo meta tagy, by sa najskôr dočkal len negatívneho dopadu tohto počínania na výsledky SEO, čo samozrejme nemožno dopustiť.
Zároveň je ale logické, že je vhodné udržiavať taký obsah svojho webu, ktorý generuje najviac návštevníkov, a používať aj kľúčové slová, ktoré síce pre daný obsah nie sú práve relevantné, ale umožňujú lepšie umiestnenie vo vyhľadávačoch, rádovo v prvej dvadsiatke odkazov.
Ak sa potom bavíme o kľúčových slovách, je určite vhodné používať aj tá špecifikujúcu lokalitu, na ktorú sa daný web zameriava. Ak je takáto lokalita uvedená aj v meta titulku a prvom nadpise stránky, preukazuje dobrú službu v takzvanej lokálnej optimalizácii pre internetové vyhľadávače. A ak je takých lokalít viac, potom je samozrejme lepšie mať pre každú z nich samostatnú stránku.
A dôležitý je samozrejme aj obsah iných prezentácií, slúžiacich na podporu takéhoto webu. Pokiaľ sa ponúka kvalitný a jedinečný obsah aj na osobnom alebo firemnom profile na sociálnych sieťach, odkazujúci na obsah daného webu, je to jedine výhra.
A aby nám SEO slúžila čo najlepšie, je vhodné sa postarať o to, aby mali roboty možnosť indexovať taký obsah, ktorý indexovať chceme, a naopak sa im zablokoval prístup na technické, testovacie a obdobné stránky, ktoré nie sú určené pre návštevníkov. Aby sa ukázalo len to najlepšie, čo bude mať pozitívny vplyv.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol