zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Marketing a emócie

Pokiaľ sa na internete niekomu niečo ponúka, je potrebné prinútiť dotyčného, aby zareagoval tak, ako si to majiteľ a prevádzkovateľ webu žiada. Čo sa dá činiť rôznymi spôsobmi. A neoddeliteľnou súčasťou podobnej stratégie je tiež využitie ľudských emócií.

Vďaka emóciám si človek spraví prvý dojem o tom, čomu práve venuje svoju pozornosť. A tento dojem je v nejednom prípade rozhodujúci pri zvažovaní, ako konať ďalej.

A preto je potrebné aj v marketingu stavať na emóciách. Tieto síce nespasia všetko, ale zabúdať na ne by bolo zaručene chybou.

V emočnom marketingu ide o to, aby sa prostredníctvom emócií prepojila cieľová skupina ľudí v dotyčnú značku. A prípad od prípadu sa odlišuje podľa toho, na aké pocity sa tu vsádza.

  1. Reklamou sa dá v sledujúcom vyvolať napríklad pocit šťastia. Čo je pozitívny pocit, ktorý ľudí často prinúti k tomu, aby takýto obsah reklamy zdieľali a šírili ďalej. Čo je efektívnym spôsobom propagácia dotyčnej značky a šírenie jej ohlasu.
  2. Je tu ale možné vsadiť aj na smútok. Ide síce o negatívnu emóciu, ktorá je ale v reklame  nejedenkrát rovnako prospešná. Pretože vedie k vcíteniu sa a súcitu a následne aj k dobročinnosti a ochote pomôcť. Tieto emócie sa dajú využiť v prípadoch, kedy ide dajme tomu o snahu získať prostriedky pre niektorú neziskovú organizáciu.
  3. Reklama môže využiť aj strach či prekvapenie, čo dokážu hocikoho dotlačiť k túžbe okamžite jednať a čo v nejednom prípade zaisťujú loajalitu k dotyčnej značke.
  4. A aj hnev môže v reklame prísť vhod, pretože vyvoláva naliehavú potrebu jednať.

Emočný marketing skrátka pomáha pri správnom využití dosiahnuť zámery. Avšak je pochopiteľne treba vsadiť na tu správnu emóciu, aby touto nebola cieľová skupina naopak odradená či aby ľudia nemali pocit, že si tu niekto s ich emóciami zahráva a manipuluje nimi. Je tu potrebné vedieť, na koho reklama cieli a čoho má dosiahnuť. Aby bola takáto cieľová skupina inšpirovaná k adekvátnym činom, aby nasledovala svoje sny a túžby či podľahla nostalgii. To všetko vedie v marketingu k úspechu, o ktorý v ňom ide.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol