zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Konverzia je nevyhnutná

Pod pojmom konverzia sa ukrýva pojem, čo zohráva v internetovom marketingu významnú úlohu. Pre tých, ktorým nič nehovorí, ho je možné vyjadriť napríklad ako počínanie si návštevníka na dotyčnej internetovej stránky, ktoré vo svojej podstate znamená splnenie cieľa, aký si dotyčný web kladie.

Za konverziu tak možno považovať napríklad:

  1. realizáciu nákupu v e-shope
  2. rezervovanie určitej ponúkanej služby
  3. registráciu užívateľa dotyčnej stránky
  4. užívateľovo prihlásenie sa k odberu newsletteru
  5. vyplnenie vyhlásenej ankety
  6. vyplnenie a odoslanie dopytového formulára
  7. stiahnutie ponúkanej demoverzie nejakého programu
  8. kliknutie na určitý odkaz obsahujúci e-mail či affiliate partnera
  9. podporu určitej stránky na sociálnej sieti
  10. a podobne

Konverzia je teda dosiahnutím niečoho, čo sa od konkrétneho webu očakávalo, k čomu mal tento svojho návštevníka prinútiť.

Konverzie sa však odlišujú jedna od druhej aj niečím ďalším, než bolo opísané vyššie.

Máme tu následne napríklad aj makrokonverzie, ktorými sú hlavné ciele, akých má web dosiahnuť, a mikrokonverzie, ktoré síce majú iba malú hodnotu, avšak sú nakročením k makrokonverzii.

Prípadne existujú aj konverzie primárne, čo sa uskutočnili na webe a sú pozorovateľné v meracom systéme, čo sú signály, ktoré nemusia úplne zodpovedať realite, a konverzie reálne.

Konverzie sa dajú merať napríklad počtom odoslaných objednávkových, dopytových či iných formulárov, počtom zhliadnutí videa, množstvom návštevníkov odvedených na iných web s pomocou označkovaného odkazu, dĺžkou zotrvania návštevníka na webe či počtom zobrazených stránok daného webu behom návštevy. To podľa okolností a potrieb.

Každopádne je však potrebné konverzie sledovať. Aby sa vedelo, aká je efektivita dotyčného webu. A prípadne sa na tom zapracovalo s cieľom ho vylepšiť.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol