V internetovej konkurencii rôznych webov je deň odo dňa stále ťažšie presadiť sa. Preč sú doby, kedy bol internetový obsah natoľko skromný, že sa dalo ľahko nájsť čokoľvek, čo malo ľahko zapamätateľnú doménu, a to preto, že vtedy ešte nebolo možné využívať dokonalé služby internetových vyhľadávačov, ako sme si na to zvykli už dnes.
Dnes už má proste svoje internetové stránky hocikto. Aj tí, ktorí majú čo povedať či ponúknuť, aj tí, ktorí ponúkajú zbytočné, niekedy dokonca škodlivé oznámenia, bez ktorých by sa svet dokázal ľahko zaobísť. A ten, komu skutočne záleží na tom, aby sa jeho výtvor vyvesený na sieti dostal až k tým, komu je určený, tak musí nevyhnutne dobre vychádzať s internetovými vyhľadávačmi. Teda musí optimalizovať, aby sa jeho prezentácia vyhľadávačom „ľúbila“, aby im čo najoptimálnejšie vyhovovala po všetkých stránkach.
A medzi to, na čo sa pri optimalizácii rozhodne zabúdať nesmie, patria texty, ktoré sa na weby umiestňujú.
Iste, gramotní sme u nás skoro všetci, lenže vytvorenie textu, ktorý by bol pre určitý web ideálny, nie je rozhodne zas až taká hračka. Pozitívny vplyv na optimalizáciu totiž prinášajú predovšetkým texty, ktoré odpovedajú tejto sfére.
Text tu musí byť logiky v prvom rade ideálny hlavne obsahovo. Nedajú sa pomiešať povestné jablká s hruškami, pretože neodpovedajúca téma by odradzovala záujemcov a lákala napríklad tých, ktorým daný web nemá čo ponúknuť.
Potrebné je tiež dať si pozor aj na ideálnu dĺžku takéhoto textu, rovnako ako pravopis a zvolenú slovnú zásobu. Do príliš dlhého článku sa pomaly nikto nezačíta, text neodpovedajúci potrebám tých, na ktorých sa tu cieli, takisto nezaujme, a nemalé množstvo gramatických chýb je logicky takisto nevyhovujúce.
Pokiaľ je takýto text obsahový, musí prispievať k splneniu úloh, aké má web, na ktorom je umiestnený, text reklamný by potom v žiadnom prípade nemal pôsobiť dojmom čistej reklamy.
Len takéto dokonalé texty prilákajú pozornosť, a teda aj potrebné publikum, bez ktorého nemá web zmysel. A keď sa do nich vložia spätné odkazy, je ich účinok ešte viac umocnený.
A preto sa SEO optimalizácia zaoberá aj otázkou textov. Aj tie totiž ovplyvňujú návštevnosť webov. A to významne.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.