seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Google Ads

Reklama je dnes potrebná prakticky pre akékoľvek podnikanie. Propagácia tovaru a služieb je nesporne dôležitá, pokiaľ má biznis sláviť úspechy. Avšak nie je reklama ako reklama, a aj rôzne miesta, kam je túto možné umiestniť, neznačia rovnakú nádej na jej skutočne pozitívny efekt.

Medzi miesta, kde sa dá s reklamou zabodovať, patrí tiež Google Ads. A to logicky preto, že tí, čo hľadajú nejaké produkty na Google, mávajú väčší záujem o kúpu toho hľadaného, než tí, čo len surfujú niekde inde.

Lenže problémom je tu to, že práve pred okamžikom zmienený fakt predstavuje tiež vyšší záujem inzerentov a teda aj väčšiu konkurenciu, v ktorej je zložité sa presadiť. A preto je tu viac než hocikde inde potrebná optimalizácia takýchto reklamných kampaní.

A ako tu optimalizovať? Ako postupovať, na čo sa sústrediť a čoho sa vyvarovať?

  1. Je tu potrebné venovať pozornosť návštevníkom používajúcim mobilné zariadenia, teda mobilné telefóny. Tých je stále viac, už zaberajú viac než polovicu celej online prevádzky, a je tak potrebné prispôsobiť vstupné stránky tiež potrebám týchto užívateľov a zariadení. Pretože pokiaľ sa tieto nezobrazujú korektne, nemá v podstate žiaduci efekt investovanie do PPC reklám. Ten, kto sem zavíta, vzápätí sklamaný takúto stránku opúšťa. A len tak klesá skóre kvality. Navyše tu hrozí aj to, že u rozšírenej reklamy nemusia byť niektoré jej časti zobrazené, úmerne veľkosti displeja, a tak je treba mať to najpodstatnejšie hneď na začiatku reklamného textu.
  2. Nie je žiaduce ani zabúdať na remarketing, teda na opätovné oslovovanie tých, čo už o ponuku prejavili v minulosti záujem, ale ku konverzii už z nejakého dôvodu neprišlo. Záujem tu bol prejavený a je tu teda aj väčšia nádej na úspech pri opakovaných ponukách. Užívateľa je tak vhodné nechávať v remarketingovom publiku ideálne dlhú dobu, ktorá je pri rôznych ponukách rôzna a zvyčajne by nemala presiahnuť dva mesiace. Behom nich je nádej na úspech a uskutočnenie transakcie najväčšia.
  3. Je potrebné cieliť aj na zákazníkov, ktorí započali, ale nedokončili objednávku, ktorí niečo vložili do nákupného košíka, ale v tomto mieste nákup predčasne ukončili.
  4. A je treba zamerať sa tiež na svoje skóre kvality, teda na odhad kvality daných reklám, kľúčových slov a vstupných stránok a ich vzájomné relevancie. Čo vedie k umiestňovaniu takejto dokonalej reklamy vyššie v SERP.

Vďaka tomu sa reklamu tu určite vyplatí.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol