zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Google Ads

Reklama je dnes potrebná prakticky pre akékoľvek podnikanie. Propagácia tovaru a služieb je nesporne dôležitá, pokiaľ má biznis sláviť úspechy. Avšak nie je reklama ako reklama, a aj rôzne miesta, kam je túto možné umiestniť, neznačia rovnakú nádej na jej skutočne pozitívny efekt.

Medzi miesta, kde sa dá s reklamou zabodovať, patrí tiež Google Ads. A to logicky preto, že tí, čo hľadajú nejaké produkty na Google, mávajú väčší záujem o kúpu toho hľadaného, než tí, čo len surfujú niekde inde.

Lenže problémom je tu to, že práve pred okamžikom zmienený fakt predstavuje tiež vyšší záujem inzerentov a teda aj väčšiu konkurenciu, v ktorej je zložité sa presadiť. A preto je tu viac než hocikde inde potrebná optimalizácia takýchto reklamných kampaní.

A ako tu optimalizovať? Ako postupovať, na čo sa sústrediť a čoho sa vyvarovať?

  1. Je tu potrebné venovať pozornosť návštevníkom používajúcim mobilné zariadenia, teda mobilné telefóny. Tých je stále viac, už zaberajú viac než polovicu celej online prevádzky, a je tak potrebné prispôsobiť vstupné stránky tiež potrebám týchto užívateľov a zariadení. Pretože pokiaľ sa tieto nezobrazujú korektne, nemá v podstate žiaduci efekt investovanie do PPC reklám. Ten, kto sem zavíta, vzápätí sklamaný takúto stránku opúšťa. A len tak klesá skóre kvality. Navyše tu hrozí aj to, že u rozšírenej reklamy nemusia byť niektoré jej časti zobrazené, úmerne veľkosti displeja, a tak je treba mať to najpodstatnejšie hneď na začiatku reklamného textu.
  2. Nie je žiaduce ani zabúdať na remarketing, teda na opätovné oslovovanie tých, čo už o ponuku prejavili v minulosti záujem, ale ku konverzii už z nejakého dôvodu neprišlo. Záujem tu bol prejavený a je tu teda aj väčšia nádej na úspech pri opakovaných ponukách. Užívateľa je tak vhodné nechávať v remarketingovom publiku ideálne dlhú dobu, ktorá je pri rôznych ponukách rôzna a zvyčajne by nemala presiahnuť dva mesiace. Behom nich je nádej na úspech a uskutočnenie transakcie najväčšia.
  3. Je potrebné cieliť aj na zákazníkov, ktorí započali, ale nedokončili objednávku, ktorí niečo vložili do nákupného košíka, ale v tomto mieste nákup predčasne ukončili.
  4. A je treba zamerať sa tiež na svoje skóre kvality, teda na odhad kvality daných reklám, kľúčových slov a vstupných stránok a ich vzájomné relevancie. Čo vedie k umiestňovaniu takejto dokonalej reklamy vyššie v SERP.

Vďaka tomu sa reklamu tu určite vyplatí.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol