Ide o označenie pre zobrazenie obsahu určitej webovej stránky. Ak používateľ navštívi napríklad nejaký internetový obchod, uvidí vo svojom internetovom prehliadači určitý obsah textu, obrázkov, Flash animácií alebo napríklad videí. Všetok tento obsah, ktorý je návštevníkovi zobrazený, je teda frontend. Pri tvorbe webu sa preto kladie veľký dôraz na podobu frontende, lebo na jeho úspechu je často závislý aj úspech celého internetového obchodu. Práve preto musí frontend zaujať a následne splniť očakávania návštevníka. Frontend pritom nie je tvorený len textom či obrázkami, ale aj ovládacími či navigačnými prvkami, poprípade tiež rôznymi formulármi, napríklad pre kontaktovanie, registráciu a podobne.
Základnými vlastnosťami frontende je prehľadnosť, zaujímavosť, originalita a tiež jednoduchá zapamätateľnosť a orientácia. Frontend má tiež svoj opak, ktorým je backend. Toto zobrazenie webovej stránky vidí naopak osoba, ktorá má web v správe, napríklad majiteľ internetového obchodu alebo správca webovej aplikácie. V tomto prostredí prebiehajú všetky úpravy webu, jeho správa a administratívne úkony.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.