Eye tracking

Toto anglickej súslovie označuje pôvodne vojenskú technológiu, ktorá mala za úlohu sledovať pohyb ľudských očí. Využíva sa napríklad pre potreby pilotov bojových lietadiel, avšak táto technológia sa dá využiť aj na účely online marketingu.
Princíp eye tracking sa v online marketingu využíva z toho dôvodu, aby správca webu či webmaster vedel, kam sa návštevník najčastejšie pozerá. Vďaka tomu je možné optimalizovať celý obsah webu takým spôsobom, aby sa návštevník pozeral tam, kam je to potrebné, respektíve aby si všimol dôležitého oznámení a podobne.
Výhodou tejto praktiky je predovšetkým efektivita, kedy je možné pomerne jednoducho zistiť, ako na tom daná stránka je, čo sa týka skutočného dopadu na návštevníkov. Následné vyhodnotenie a úpravy majú preto reálny výsledok, a tak mnohokrát nejde o žiadne experimenty. Obrovskou nevýhodou je však vysoká cena, ktorá neumožňuje využívať túto praktiku úplne všetkým odborníkom, ktorí sa online marketingom zaoberajú.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
Eye tracking
4.6 / 11 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol