Duplicita konverzií

Ako je možné pochopiť už z názvu, ide o situáciu, kedy príde k chybnému započítaniu konverzie, kedy namiesto jednej správnej konverzie sú započítané dve, ktoré sú však duplicitné, teda nesprávne.

Takáto situácia môže nastať napríklad vtedy, ak zákazník hľadá nejaký produkt, ktorý predáva obchod A, čo zákazník zistí z nejakej bannerovej reklamy, na ktorú klikne. Týmto spôsobom navštívi tento internetový obchod, avšak nie je ešte celkom rozhodnutý, či si chce produkt kúpiť. Preto navštívi jeden z množstva porovnávajúcich portálov tovaru, kde si zákazník prečíta rôzne názory a skúsenosti k danému produktu. Z tohto porovnávajúceho portálu sa potom prostredníctvom odkazu dostane opäť na stránky obchodu A, kde konečne uskutoční nákup.

Síce dôjde k jednému reálnemu nákupu, no statické nástroje prostredníctvom určitých kódov započítajú dve konverzie, nakoľko sa zákazník dostal dvoma spôsobmi na jeden konkrétny web a chcel uskutočniť nákup. Je to však chybné započítanie, nakoľko nákup bol uskutočnený iba jeden. Túto chybu je možné vyriešiť prostredníctvom nástroja s názvom Analytics, ktorý slúži k pripísaní konverzie správnemu zdroju, čo je realizované na základe zvoleného atribučného modelu.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
Duplicita konverzií
5 / 5 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol