Sľubovať dokáže každý z ľudí. A to by sme nemali spúšťať zo zreteľa ani vtedy, keď máme záujem o optimalizáciu svojho webu pre internetové vyhľadávače. Pretože sa nájdu špecialisti, ktorí nám v tomto odbore dokážu ponúknuť skutočne skvelé služby, ale práve tak sú tu aj tí, ktorí vedia iba ťahať ľudí za nos.
A tak by sa mal každý majiteľ webu zaujímať nielen o to, kto mu čo ponúka, ale mal by tiež následne kontrolovať, či a aká práca bola odvedená. Mal by sa teda určite dožadovať aj reportingu.
Každý poskytovateľ SEO služieb by mal otvorene informovať svojho zákazníka o tom, čo vlastne bolo za zaplatené peniaze urobené. A to veľmi detailne. Každý klient by mal byť informovaný o tom, čo bolo pri optimalizácii jeho webu zmenené či pridané a čo bolo urobené mimo webovej stránky s cieľom dosiahnuť lepšiu pozíciu v internetových vyhľadávačoch.
Takýto podrobný prehľad o tom, za čo zákazník pri optimalizácii zaplatil, musí obsahovať úplný súpis všetkého, čo bolo urobené, a to v takej forme, aby zákazník dokázal pochopiť, čo a prečo sa tu deje, plus tu majú byť v niektorých prípadoch podľa dohody aj informácie o tom, aké aktivity v rámci takejto optimalizácie prebehnú v nasledujúcom období, v najbližších týždňoch či mesiacoch, či informácie o zmenách stratégie v zacielení na určité kľúčové slová. A žiaduce sú aj dáta z novej analýzy SEO, exportované zo špecializovaných analytických nástrojov, informácie o zmenách pozície, sledovanosti a konverzie.
Skrátka a dobre by malo byť zrejmé, že sa tu iba nevyhadzujú peniaze oknom, že je za tieto odvádzané žiaduce práce.
A ako také SEO reporty vyzerajú? To je rôzne. Žiadna univerzálna podoba týchto neexistuje a tieto sa tak líšia napríklad podľa charakteru projektu a stanovených cieľov. Avšak jedno tu musí platiť vždy. Že je potrebné zaujímať sa o to, ako sú výsledky a činnosti prezentované. Či sa tu nemanipuluje s faktami s úmyslom vyzerať lepšie, než aká je skutočnosť.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.