Toto anglické súslovie sa používa pre označenie hodnoty, akú má zákazník pre firmu z hľadiska dlhodobých vzťahov. Touto metrikou sa bežne určuje čiastka, akú zákazník utratí, ak bude s danou firmou spokojný, a to pri opakovaných nákupoch, napríklad aj za celý život. Z toho plynie názov, ktorý je možné voľne preložiť ako hodnota celoživotného zákazníka. Je tak zrejmé, že táto hodnota je dôležitá hlavne pre obchody so spotrebným tovarom alebo službami, v ktorých dochádza k opakovaným nákupom zákazníkov.
Túto hodnotu je nutné poznať pri rozhodovaní a úvahách, akú cenu je firma ochotná dať za to, že získa dlhodobého zákazníka, pričom sa predpokladá, že tento dlhodobý zákazník bude spokojný s produktmi či službami, ktoré bude nakupovať.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.