Ak sa hodlá niekto venovať copywritingu, teda chce písať texty ideálne pre využitie na internete, nesmie spoliehať len na to, že nejako poskladá nejaký ten text a zarobí, dosiahne úspechy. Tak už to na internete dávno nechodí. Gramotných ľudí je totiž vo svete nespočetne, a preto je treba dosahovať nesporne tú najvyššiu kvalitu, a to ako čo sa týka ľúbosti pre čitateľa, tak aj čo sa týka hodnotení od internetových vyhľadávačov, ktoré používajú svoje vlastné kritériá hodnotenia.
Keď teda chce byť niekto úspešným copywriterom, teda pokiaľ sa chce profesionálne venovať tvorbe reklamných a marketingových textov, musí si dať na určité záležitosti pozor a v týchto nechybovať.
A čo je tým myslené?
V prvom rade je treba dôverovať tomu, čo copywriter propaguje. Aj keď sa to nemusí zdať byť zas až tak dôležité, zvyčajne je to na texte poznať. A keď tomu ponúkanému nedôveruje autor reklamy, ako tomu má veriť internetová verejnosť?
Ďalej je tu potrebné vsádzať na pravdu, používať len nesporné a preverené informácie. Ak totiž čitateľ odhalí v texte čo i len jedinú nepravdu, prestáva tomu napísanému dôverovať, a to je koniec.
Je potrebné vedieť, či má článok o niečom informovať alebo propagovať predaj. Každý z týchto variantov má totiž svoje špecifiká, ktoré je nevyhnutné dodržiavať.
Pri písaní je vhodné zvoliť spôsob komunikácie zodpovedajúci potrebám cieľovej skupiny, jazyk, aký používajú práve tí, ktorým má byť článok primárne predložený.
Spôsob komunikácie s čitateľmi je potrebné odlíšiť od konkurenčných textov, je treba urobiť ho v niečom originálny, unikátny.
Je potrebné dbať na používanie slovnej zásoby, ktorej čitatelia rozumejú. Nadmiera čitateľom nezrozumiteľných slov je určite na škodu.
Text musí byť takisto na žiaducej estetickej úrovni, záleží aj na type písma, zarovnaní textu, odrážkach a podobne.
A zabudnúť sa nesmie ani na analýzu kľúčových slov a ich vhodné použitie, ovplyvňujúce výsledky optimalizácie pre internetové vyhľadávače.
Byť copywriterom teda rozhodne nie je žiadna sranda. A nie je to práca pre každého.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.