zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Čo prinesie digitálny marketing?

Čo sa týka digitálneho marketingu v priebehu aktuálneho roku, máme sa vraj ako obvykle pripraviť na zmeny, ktoré sú ako tradične nevyhnutné. A pretože sa môžu dotknúť každého z nás, spomenieme si aspoň tie najpodstatnejšie.

PPC reklamy majú efektívne cieliť na užívateľov internetu. Má dochádzať k stále najpresnejšiemu a čo najefektívnejšiemu cieleniu reklamy na užívateľov, vrátane unikátnych oznámení pre konkrétnych užívateľov, od ktorých sa dá očakávať najväčší efekt. Stále viac bude takisto dochádzať k prispôsobovaniu reklamy konkrétnym užívateľom. Na sieti bude dochádzať viac a viac k identifikácii užívateľa a personalizácii obsahu, najlepšie naprieč všetkými možnými kanálmi, platformami a elektronickými zariadeniami. Na tvorbou reklám tak bude nutné premýšľať už od začiatku strategicky a v kontexte, samotné nastavenie reklám bezprostredne v systémoch potom bude druhotné. Stále najdôležitejšie bude aj vytváranie pozitívnej image značiek, na úkor brandingu, v ktorom šlo a doposiaľ často ide hlavne o to, aby ľudia dotyčnú značku poznali. Inzerenti budú viac tlačiť na to, aby sa ich značka stala nielen známou, ale známou v tom najlepšom zmysle slova. A reklama sa im v tomto ohľade bude musieť prispôsobovať.

Čo sa týka optimalizácie pre internetové vyhľadávače, bude aj tento rok zohrávať významnú úlohu vizuálna i textová kvalita a dôveryhodnosť. Podstatné bude, aby sa na weboch objavovali výhradne kvalitné a prínosné texty a takisto kvalitné obrázky i videá, čo zohrávajú aj v stále dokonalejších vyhľadávačoch svoju úlohu. Významnú úlohu potom bude mať aj dôveryhodnosť odkazov vedúcich na iné weby alebo odkazov dotyčnej prezentácie umiestnených u konkurencie.

V otázkach e-mailingu porastie význam toho, ako sa budú e-maily načítavať na mobiloch. Rastie totiž počet užívateľov sledujúcich svoje e-maily práve tu, a kvalita tu bude hrať nemalú úlohu. Aj tu potom porastie význam správneho zacielenia obsahu reklám na konkrétnych užívateľov. To povedie viac a viac k one-to-one komunikácii, k automatizácii a prispôsobovaniu rozosielaného obsahu potrebám užívateľov. Technológie sa budú postupne prispôsobovať aj handicapovaným užívateľom a po obsahovej stránke bude trend smerovať od kvantity ku kvalite a k jednotnej komunikácii naprieč kanálmi, ako sú web, sociálne siete, e-maily, inzercie a podobne.

A bude sa takisto viac a viac sledovať každý užívateľ. Aby sa mu následne naservírovalo presne to, o čo by mohol mať záujem.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol