Click rate

Pod týmto označením sa skrýva pomer, a to medzi počtom zobrazení reklamy a kliknutím na túto reklamu. Ide teda o určité vyjadrenie účinnosti reklamy. Click rate sa udáva v percentách a spravidla sa pohybuje v intervaloch od 1,5% až po 5% v prípade úspešnejšej reklamy. V súčasnej dobe existuje tendencia k stále nižším hodnotám Click rate, najmä pokiaľ ide o reklamu v podobe banneru na internete. Dôvodom pre to je takzvaná bannerová slepota, pri ktorej ľudia vplyvom podvedomia prehliadajú tento typ reklamy. Okrem bannerov sú týmto typom „slepoty“ ovplyvnené aj ostatné prvky reklamy, ktoré sa na internete bežne objavujú. Účelom Click rate je teda vyjadriť účinnosť reklamy. Vďaka tomu je možné reklamu efektívne distribuovať medzi užívateľov internetu, a to s pomocou vhodnej optimalizácie. Pojem Click rate býva často zamieňaný s mierou prekliku, ktorej definícia je však mierne odlišná.

Späť na hlavnú stránku blogu
Kontaktujte nás!
Click rate
4.3 / 7 hodnotenie
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol