Propagácia podnikateľského webu je jednou z najdôležitejších činností, ktorá s tým súvisí a ktorú nie je možné v žiadnom prípade podceňovať. Samotný web si totiž svojich zákazníkov nenájde a jeho prevádzkovateľ tak nemôže dúfať v to, že sa mu s pomocou navštevovaného webu podarí dosiahnuť, to, čo sa tu dosiahnuť má, teda pravdepodobne hlavne zisk.
A tak sa vsádza na najrôznejšie reklamy. Medzi nimi zaujíma, a to plným právom, výsostné postavená PPC reklama. Teda reklama, ktorá sa od tých ostatných odlišuje tým, že sa za ňu žiaden paušál neplatí, že je táto financovaná svojim zadávateľom výlučne podľa počtu preklikov, teda prejaveného záujmu internetovej verejnosti.
Ale zatiaľ čo veľké a bohaté internetové firmy nemajú s platením za podobnú reklamu problém, u malých firiem to môže byť iné. A preto tu ide v zásade vždy o to, nastaviť takúto reklamu tak, aby fungovala, a pritom svojho zadávateľa nezruinovala.
A ako teda na to?
V prvom rade je treba rozhodnúť sa pre platformu, na ktorej má byť takáto reklama spustená, teda vybrať si u nás medzi Googlom, Zoznamom či Facebookom. Facebook preukazuje dobré služby hlavne tým, čo cielia predovšetkým na dvadsaťpäť až päťdesiatročné ženy a môže ponúknuť niečo dobre vyzerajúce, zatiaľ čo Zoznam oslovuje skôr ľudí nad štyridsať a drahší Google cieli na zadané kľúčové slová.
Rozhodnutie medzi nimi závisí na ponuke a špecifikácii tovaru, jeho cene a očakávaných ziskov a na tom, nakoľko je tento tovar zaujímavý pre internetovú verejnosť. Tomu je potom potrebné prispôsobiť ako text tejto reklamy, tak aj nastavenie samotnej kampane.
A ako vyzerá text takej dokonalej PPC reklamy? Predsa tak, aby vyhovoval hľadajúcim ľuďom a kľúčovému slovu, pričom by malo mať každé kľúčové slovo svoju vlastnú reklamu. Text musí zodpovedať potrebám tých, na ktorých je reklama zameraná, a musí zodpovedať obsahu propagačného webu. Úspešná reklama má potom veľký počet kliknutí za rozumnú cenu, a ak tomu tak nie je, je nutné nájsť a odstrániť jej nedostatky, aké môžu byť skutočne rôznorodé.
Ale hlavné je mať kvalitný web s dokonalou ponukou. Inak ani PPC reklama nič nezmôže.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.