Na to, aby web prinášal svojmu prevádzkovateľovi na internete požadované výsledky, je potrebné, aby bol tento web predovšetkým dostatočne navštevovaný. Je nad slnko jasné, že bez návštevníkov nie sú klienti a bez klientov nie sú peniaze. A bez peňazí potom nemá zmysel treba nejaký podnikateľský web vôbec prevádzkovať.
A keď nie je návštevnosť na žiaducej úrovni, keď tu nie je potenciálnych zákazníkov toľko, koľko by bolo treba? Potom sa musí samozrejme urobiť niečo, čo sem privedie ďalšiu internetovú verejnosť, z radov ktorej môžu vzísť ďalší, momentálne postrádaní klienti.
A pretože sú majitelia webov ľudia a ľudia sú rôzni, je vcelku predpokladateľné, že sa títo pokúsia zaistiť si priazeň rôznymi spôsobmi. Ktoré sú niekedy férové a niekedy pochopiteľne aj nie.
Optimalizácia jednoducho môže byť niekedy dobrá a niekedy aj zlá, niekedy chvályhodná a inokedy zavrhnutiahodná.
Ten, kto staví na White Hat SEO, robí v podstate tak, ako je to internetovými vyhľadávačmi akceptované. V tomto prípade ide vlastne o presviedčanie vyhľadávačov o tom, že je určitý web kvalitný a prínosný pre používateľov. Vďaka dodržiavaniu pravidiel a etiky internetových vyhľadávačov sa tu tak dá očakávať jedine rast a pozitívne zmeny, čo je žiaduce, avšak na druhej strane je tu nevýhoda spočívajúca v tom, že tu ide o pomerne pomalý proces zmien k lepšiemu, na ktorého dokonalý výsledok si ich treba počkať.
Tí, ktorí nechcú podobne dlho čakať, potom volia ‚skratku‘, oveľa rýchlejší efekt prinášajúci Black Hat SEO, čo je pravým opakom toho pred okamihom spomínaného. Tu sa jednoducho vyslovene zneužíva znalosť informácií o princípoch algoritmov, ktoré sú získané AB testovaním, tu dochádza k nákupom veľkého množstva spätných odkazov, tu sa manipuluje návštevníkov… Skrátka sa tu vyhľadávače oklamávajú s jediným cieľom – zaistiť si veľké množstvo návštevníkov. Tu je pozitívna zmena k lepšiemu dosiahnutá veľmi rýchlo, ale nie je dlhodobá. Skôr či neskôr sú také podvody vyhľadávači odhalené a potrestané.
A je tak iba na majiteľoch webov, čo z toho si vyberú. Či budú hrať podľa pravidiel alebo uprednostnia iba rýchly krátkodobý zisk.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.