Blog o SEO

Ako správne na linkbuilding?

Ak má web plniť svojmu majiteľovi a prevádzkovateľovi to, čo sa od neho očakáva, je potrebné postarať sa o to, aby na neho mieril dostatočný počet návštevníkov, bez ktorých sa nič dosiahnuť nedá. Sú to totiž logicky práve títo návštevníci, ktorým je obsah webu určený, a keby títo chýbali, nedoputovalo by na webe publikované oznámenie k svojim príjemcom. A zostalo […]

Čítať viac

Na optimalizáciu s rozumom

Stále hojnejšie sa u nás vie, že ten kto chce úspešne podnikať na internete, potrebuje nielen web, ale rovno optimalizovaný web. Že je to neraz jedine optimalizácia pre internetové vyhľadávače, čím sa zaisťuje nejakému webu to najpodstatnejšie, čo je pre neho potrebné, teda dostatočne vysoká návštevnosť. Optimalizácia je totiž tým najzásadnejším, čo sa podieľa na zaistení […]

Čítať viac

Ako ponúkať reštauráciu?

Aj keď sú na tom reštaurácie v poslednej dobe zle, pretože je ich prevádzkovanie zakazované alebo prinajmenšom obmedzované v súvislosti s protipandemickými opatreniami, nesmú ich majitelia rezignovať a musia sa postarať o to, aby práve ich podniky neunikali verejnosti, ktorá sa pohybuje na internete. Dnes sa už totiž nedá spoliehať len na lákanie hosťov v podobe nejakých tých letákových kampaní a jednoduchých […]

Čítať viac

Ako na web?

Keď má web nejakej firmy slúžiť k svojmu účelu, je potrebné, aby bol práve taký, aký si vyžaduje konkrétna situácia. Pretože sú prezentácie, čo sú z pohľadu tých, komu sú určené, dokonalé, ale sú tu aj tie, čo aspoň nejako splnia svoj účel, a potom existujú aj tie, čo namiesto priťahovania záujmu skôr odrádzajú, pokiaľ teda o ne vôbec […]

Čítať viac

Reklama musí byť efektívna

Ako si určite dokážete predstaviť, pri podnikaní nie je reklamy nikdy dosť. Čím viac je nejaký ten biznis propagovaný, tým je pravdepodobnejšie, že bude dosahovať vytúžené úspechy. Ale je tu jeden háčik. A síce ten, že za reklamu celkovo sa platí, a to nie práve málo. Takže si môžeme síce nejakú tú propagáciu dopriavať aj vo vyššej […]

Čítať viac

Prečo Google Analytics?

Pokiaľ môže v dnešnej dobe niečo pomáhať biznismenom, je to napríklad aj nová aktualizácia Google Analytics. Sú to aktualizácie obsahujúce tiež umelú inteligenciu, čím je pre prevádzkovateľov webov Google Analytics ešte efektívnejší a užitočnejší ako predtým. Mať informácie je totiž v dnešnej dobe už na nezaplatenie, s takýmito informáciami sa dá uspieť v konkurenčnom boji. Keď prevádzkovateľ webu vie, akí […]

Čítať viac

Prečo zvoliť PPC?

Na internete slávia so svojim podnikaním úspechy len tí, čo dokážu zabodovať u internetových vyhľadávačov. Ten, koho výtvor sa prepracuje na predné pozície v internetových vyhľadávačoch, akými sú u nás ako je známe predovšetkým Google a Zoznam (Seznam), má istotu, že si ho internetová verejnosť všimne, čím sa odlišuje od tých, ktorí sa netešia vo vyhľadávačoch skvelým výsledkom. A pretože […]

Čítať viac

Čo zmôže PPC?

PPC reklamu, teda reklamu platenú nielen za vyvesenie, ale jedine za dosiahnuté výsledky, už dnes využíva na internete kdekto. A pokiaľ je táto prevádzkovaná tak, ako je to žiaduce, dajú sa s jej pomocou dosahovať spoľahlivé a žiaduce výsledky, teda dajú sa s jej pomocou získať dostatočne potenciálni zákazníci. A to ju činí spolu s optimalizáciou pre internetové vyhľadávače zásadnou. Zatiaľ […]

Čítať viac

Nemusí to vyjsť draho

Ak chce niekto so svojim webom dosahovať dostatočne veľké úspechy, potrebuje zaistiť dostatočnú návštevnosť tohto svojho výtvoru. Musí prilákať záujemcov, ktorí sem zamiera a následne sa z nich stanú takí klienti, akých si prevádzkovateľ webu predstavuje, akých tu potrebuje. Ale web samotný si sám o sebe potrebnú sledovanosť nezaistí. A tak je potrebné ho propagovať, k dosiahnutiu zámerov využívať reklamu. […]

Čítať viac

Návštevnosť nemusí byť problém

Určite je pravda, že ak chce niekto obchodovať na internete, musí mať v prvom rade niečo, čo by dokázal ostatným ponúknuť a po čom by bol zodpovedajúci dopyt. Lenže to ani zďaleka nestačí- potrebná je nevyhnutne aj druhá záležitosť, akou je potreba nájsť niekoho, kto by o takúto ponuku prejavil záujem. Čo to znamená? To znamená, že web, […]

Čítať viac


Novšie príspevky »

« Staršie príspevky

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol