Marketing a emócie
Publikováno 12.5.2020 v 14:41
Pokiaľ sa na internete niekomu niečo ponúka, je potrebné prinútiť dotyčného, aby zareagoval tak, ako si to majiteľ a prevádzkovateľ webu žiada. Čo sa dá činiť rôznymi spôsobmi. A neoddeliteľnou súčasťou podobnej stratégie je tiež využitie ľudských emócií. Vďaka emóciám si človek spraví prvý dojem o tom, čomu práve venuje svoju pozornosť. A tento dojem […]
V čom sa chybuje?
Publikováno v 14:41
Aj pri prezentácii na internete sa dá hravo dopustiť chýb. A rovnako ako v reálnom svete môžu mať tieto možno aj viac než citeľne negatívne dopady, ktoré rozhodne nie sú žiaduce. A preto by mal by prevedený audit, vďaka ktorému sa takéto možné chyby odhalia a následne odstránia pre spokojnosť všetkých. A ktoré chyby že to […]
Nie vždy je všetko dokonalé
Publikováno v 14:40
Internetové ponuky musia rovnako ako ponuky klasické, teda tie bezprostredné, vynášať. Teda musia u zákazníka vzbudiť záujem, ktorý je nakoniec zavŕšený nákupom. A pokiaľ tomu tak nie je, zrejme je niečo zle. A čo komplikuje dosiahnutie úspechu v internetovom obchodovaní? Prečo tu zákazníci v nejednom prípade nenakúpia? Stránka, na ktorej je produkt ponúkaný, vyzerá už na prvý […]
Podnikanie virtuálne
Publikováno v 14:40
Pokiaľ bola niekomu vzatá možnosť venovať sa podnikaniu v realite alebo tomuto sa nedarí kvôli iným s koronavírusovou pandémiou súviasiacim záležitostiam, potom nie je od veci presunúť to, čo sa presunúť dá, na internet. Napríklad aj na sociálne siete, pokiaľ je to prínosné. A ako učiniť, aby aj podnikanie na sociálnych sieťach malo vytúžený efekt? Obsah ponuky, […]
Pozor na skóre kvality
Publikováno v 14:39
PPC reklama je velice užitočná vec, pokiaľ sa ňou dosahuje toho, čoho sa ňou má dosiahnuť. To dá rozum. Avšak dosiahnuť takýto úspech, to chce predovšetkým snahu a know-how. Aby bola na Google reklama úspešná, musí dosiahnuť čo najvyššie takzvané skóre kvality. Vďaka nemu klesá cena za preklik a zároveň sa reklama zobrazí v ponuke vyššie. […]
Google Ads
Publikováno v 14:39
Reklama je dnes potrebná prakticky pre akékoľvek podnikanie. Propagácia tovaru a služieb je nesporne dôležitá, pokiaľ má biznis sláviť úspechy. Avšak nie je reklama ako reklama, a aj rôzne miesta, kam je túto možné umiestniť, neznačia rovnakú nádej na jej skutočne pozitívny efekt. Medzi miesta, kde sa dá s reklamou zabodovať, patrí tiež Google Ads. A […]
Ako viesť náležite kampaň?
Publikováno v 14:38
Propagovať sa dá na najrôznejších miestach internetu. Je len treba vybrať si ideálne miesto a na tom si počínať tým najefektívnejším spôsobom. Jedným z miest, kde môže reklama pomôcť, je napríklad aj LinkedIn. Ide o najväčšiu profesnú sieť na svete, využívanú stovkami miliónov užívateľov, a preto tu inzercia zaručene môže padnúť na úrodnú pôdu. Výhodou je […]
Čo je dôležité v internetovom biznise
Publikováno 19.3.2020 v 12:32
K tomu, aby sa na internete darilo biznisu, je nevyhnutné, aby aj tu bola zaistená fungujúca reklama. A aby táto na publikum účinkovala, je potrebné ju prevádzkovať presne tým spôsobom, aký ideálne ovplyvňuje mozog toho, na koho cieli. Pretože vizuálna stránka veci je pri reklame jedným z veľmi dôležitých atribútov, tá dokáže rozhodovať o reakcii potenciálnej klientely. […]
Aké môže byť SEO?
Publikováno 12.3.2020 v 12:44
O tom, čo je optimalizácia pre internetové vyhľadávače, sa tu moc rozpisovať netreba, určite všetci máte aspoň v hrubých rysoch predstavu o tom, o čo sa jedná. Avšak menej rozšírená je známosť o tom, že nie je optimalizácia ako optimalizácia. Že tu existujú tiež druhy (či snáď poddruhy?), ktoré sú svojim spôsobom natoľko špecifické, že sa […]
Čo je to affiliate marketing?
Publikováno v 12:43
Je možné, že vám tieto slová vôbec nič nehovoria. Alebo vám hovoria iba to, že ide o niečo, čomu ani trochu nerozumiete. A verte mi, že ak je tomu tak, je to jedine k vašej škode. Pretože by práve toto nemalo nikomu z podnikateľov, ponúkajúcich svoj tovar alebo služby, chýbať. Je to jedna z vecí, čo je […]