seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako zvládnuť copywriting?

Každý z ľudí má svoje schopnosti. A pokiaľ ich rozvíja, môžu ho tieto napríklad i celkom dobre živiť. Avšak je pochopiteľné, že k tomu, aby dotyčný bodoval dajme tomu svojou živnosťou, musí sa aj náležito prezentovať. A k tomu je vhodné ovládať aj svoj materský jazyk. Prinajmenšom.

Iste, dalo by sa povedať, že napríklad murár, inštalatér, kopáč alebo niekto podobný práve slohovými schopnosťami žiariť nemusí, lenže aj tu je opak výhodou.  Pretože je potrebné sa prezentovať, inzerovať, propagovať, a to sa bez aspoň elementárnych jazykových schopností zvláda len ťažko.

A pokiaľ si niekto nie je istý v kramflekoch, potrebuje pomoc od copywritera. A čím horšie sú vyjadrovacie schopnosti našincov, tým má niekto podobný väčšie istoty, že ho materský jazyk uživí.

A napadlo vás, že by ste sa stali copywritermi? Aby ste mohli sedieť niekde v teple kancelárie alebo u seba doma a zarábať si ťukaním do klávesnice?

Prečo nie? Ale verte, že sa podobnými len tak nestanete. Vraj si to žiada postupovať nasledovne:

  1. Napíšte si najskôr osnovu zamýšľaného textu. To aby mal tento výtvor hlavu a pätu, aby v ňom nechýbalo nič podstatné. Pritom je treba brať v úvahu nielen obsahovú stránku, ale aj to, komu je text určený a s akým úmyslom vzniká. Je tak potrebné brať v úvahu i plánovanú dĺžku textu, kľúčové slová a podobne.
  2. Pokiaľ máte k dispozícii dostatočne kvalitný text, čo pojednáva o tej istej téme, je možné ho využiť ako inšpiráciu a trebárs ho aj vhodne prepracovať do novej podoby. Pritom ale musí ísť o dosť podstatnú zmenu, nedá sa vystačiť si len s mierne upravenou kópiou.
  3. Je potrebné si naštudovať náležité odborné zdroje. Síce to zaberá čas, ale má to vplyv na kvalitu výsledného diela i na hodnotenia tohto tými z čitateľov, ktorí tematike rozumejú.
  4. Potom, čo je čosi vytvorené, je vhodné si to po sebe prečítať, a to radšej nahlas a opakovane. Človek následne žasne, čo to vytvoril, a prepracuje to skôr, než si urobí hanbu publikáciou niečoho nedokonalého.
  5. Pokiaľ je to možné, je vhodné požiadať niekoho nezaujatého a dôveryhodného, aby vám takýto výtvor ohodnotil.
  6. A potom sa to neraz musí ešte niekoľkokrát prepísať, aby sa opravili aj tie najmenšie detaily.

Iba tak vzniknú texty, ktoré dokážu propagovať svojho autora alebo toho, pre koho sú určené. Len takéto texty sa hodia aj pre optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, teda SEO.

A pokiaľ to pre vás nie je zvládnuteľné, vsaďte na niekoho, kto si s tým poradí, teda na copywritera. Nie je to žiadna hanba. Každý totiž vieme niečo iné. A taký copywriter síce napíše dokonalý článok, ale vo vašej profesii by si napríklad nezarobil ani  na slanú vodu.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorazové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy staviame na systému WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluningov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A co o nás říkají naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol