Nikto z užívateľov internetu už dnes nepostupuje tak, že by odhadoval názvy internetových stránok a zadával ich do počítača v nádeji, že takáto stránka skutočne existuje, a rovnako tak v nádeji, že je na takejto stránke práve to, čo dotyčný hľadá. Bolo by to zdĺhavé, sprevádzané neistým výsledkom, a navyše by každému užívateľovi mnohé unikalo, a to napríklad práve to najrelevantnejšie.
A tak ľudia pri hľadaní čohokoľvek na internete využívajú bežne internetové vyhľadávače, ktoré v tomto prekonajú schopnosti akéhokoľvek človeka, ktoré toho nájdu veľa, a navyše to aj roztriedia podľa relevancie. Takže potom už človeku stačí iba zadať kľúčové slovo a hneď má na výber z toho, čo by ho mohlo zaujímať.
Ale internetové vyhľadávače nie sú iba nejakými samaritánmi, ktorí by užívateľom internetu ponúkali to, čo je najlepšie a súčasne prospievali aj všetkým tým, ktorí na sieti niečo ponúkajú. Najmä majitelia webov to mávajú často s vyhľadávačmi ťažké. Pretože ich musí takýto nástroj nájsť a podľa rôznych kritérií posúdiť, a až potom sa takýto web dostane do stále ešte veľmi širokého „užšieho výberu“. Až potom je niekde medzi odkazmi, o ktorých sa majú používatelia šancu aspoň dozvedieť. A to šancu skôr iba teoretickú. Pretože odkazov je tu obvykle toľko, že ich nikto zo všetkých užívateľov ani neprehliadne pohľadom, nieto aby na nich náležite zareagoval.
A tak sa musia v záujme kadejakého majiteľa webu internetové vyhľadávače „presvedčiť“, aby mu dali prednosť a ponúkli taký web na niektorej z popredných pozícií, kde sa najčastejšie hľadá to vhodné a kde je teda návštevnosť zaručená.
A ako sa takéto dobré umiestnenie vo vyhľadávačoch dosahuje? Najlepšie profesionálne vykonávanou optimalizáciou pre internetové vyhľadávače, ktorá je súhrnom najrôznejších činností, ktoré majú jediný účel – urobiť web čo najdokonalejší z pohľadu internetových vyhľadávačov. Pretože aj keď sú vyhľadávače len nemysliace nástroje, jedno majú s ľuďmi spoločné. A síce to, že tomu, čo sa im páči, dávajú prednosť. A to sa tak dostane publiku skôr na oči.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.