Internetové obchodovanie je špecifickou formou uzatvárania obchodných transakcií. Ak sa mu má dariť je treba čo najefektívnejšie využiť celý potenciál, ktorý je internetom ponúkaný a musia sa potlačiť všetky negatíva, ktoré pochopiteľne v obyčajnom virtuálnom kontakte medzi ponúkajúcim a zákazníkom súvisia.
A tak je napríklad nevyhnutné aj záujmy zákazníkov či potencionálnych klientov a prinútiť ich, aby sa dotyčný vracali. Aby tu neuzavreli iba jediný obchod, ale aby sa s konkrétnou prezentáciu spojili, nestratili ju z mysle a boli ochotní sem znovu zavítať, keď im budeš znova chýbať niečo čo sa tu ponúka.
A preto je nevyhnutné s potencionálnymi klientmi udržovať kontakt aj vtedy, keď práve nejavia o uzatváranie obchodov záujem. Je potrebné sa im neustále pripomínať a dúfať, že to povedie ku požadovanému efektu.
Samozrejme to neznamená (len) masívne reklamné kampane alebo bombardovanie informáciami, neznamená to obťažovanie potencionálnych zákazníkov. Tých by totižto logicky, nútená reklama akéhokoľvek typu skôr odradila ako znovu priviedla k obchodovaniu.
A pokiaľ sa tak niekto z predávajúcich či ponúkajúcich na internete rozhodne k oslovovaniu potencionálnych záujemcov formou informačných a motivačných e-mailov, čo je dnes už úplne bežná, a často aj vysoko efektívna metóda, je potrebné činiť tak jednoznačne s rozumom.
To znamená v prvom rade to, že je treba vytypovať si tých, ktorým podobné emaily nebudú vadiť, teda získať si ich súhlas, respektíve im súvislosti s takýmito e-mailmi ponúknuť nejakú výhodu, ktorá urobí takéto e-maily zaujímavými alebo aspoň nepovažovanými za obťažujúci spam.
Tiež je žiaduce, aby každý, komu sú podobné e-maily rozosielané dostával takú ponuku, ktorá je pre neho ako vymyslená. Každý by mal dostávať to, čo potrebuje. A takéto adresnosti sa dosiahne, dajme tomu tým, že bude príjemca buď oslovený a požiadaný o vyjadrenie svojej voľby, alebo si ho zoberú obchody, ktoré dovtedy s dotyčným uzatvárali alebo oň aspoň málo prejavil záujem.
Takto rozosielané ponukové e-maily potom musia rovnako pôsobiť dojmom adresnosti, musia vzbudzovať aspoň poznanie, že obchodníkovi na oslobodenom klientovi záleží.
Z čoho vyplýva, že takýto e-mailing nie je žiadna sranda. A to môže byť úspešný jedine vtedy, keď sa aplikuje skutočne na najvyššej odbornej úrovni. U nich je vhodné vsadiť na tých najvyšších profesionálov z oblasti záležitostí týkajúcich sa internetového vyhľadávania, teda na SEO. Pretože náhodnosť v podobnom vykonávaní vedie k jedinému. Že podobné e-maily namiesto efektu skončia v stanovom koši.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.