Ak sa chce niekto na internete zviditeľniť, môže k tomu využiť nejednu formu reklamy. A veľmi prospešným nástrojom, ako tu o sebe dať vedieť, sú aj propagačné články a ďalšie texty. Tieto môžu ponúknuť ľuďom preukázateľne dobré služby, môžu pomôcť s dosahovaním ľubovoľných úspechov.
Avšak je pochopiteľné, že nie všetko, čo sa napíše, poslúži ako PR článok. Nie všetky texty sú také, aby ich bolo možné považovať za vydarenú formu propagácie. A preto existuje aj copywriting a tomuto sa venujúce copywriteri. Aby aj tí, ktorým to práve nepíše, mali možnosť takéto propagačné články využívať.
U copywriterov je to ľahké. Stačí si vybrať nejakého dôveryhodného autora z ich radov a nechať to v podstate na ňom. Lenže čo keď si človek zmyslí, že si takýto PR článok napíše sám?
Ak je to tak, nič v podobných zámeroch nebráni. Ale takýto autor by mal určite brať do úvahy všetky pravidlá, ktoré sa s takými PR článkami spájajú. Aby sa dosiahlo žiaduceho výsledku.
Dnes už totiž nejde iba o to, aby sa čitatelia prečítaním takéhoto textu niečo dozvedeli. Aj táto informatívna stránka veci je síce dôležitá, ale už nie je dostačujúca. Dnes už je vhodné zariadiť aj to, aby podobné texty súčasne bodovali pri internetových vyhľadávačoch a stali sa tak neoddeliteľnou súčasťou SEO.
A ako teda taký PR článok napísať?
V prvom rade si treba zvoliť takú formu textu, ktorá je na tento účel vyhovujúca. Článok, reportáž, úvodník, interview, úvaha, recenzie, prednáška či odborná diskusia sú tým, na čo by sa tu malo vsádzať predovšetkým, a to preto, že ide o žánre najvhodnejšie na oslovenie širokej verejnosti.
Potom je potrebné zvoliť štýl a slovnú zásobu zodpovedajúcu čo najlepšie predpokladanému okruhu čitateľov. Treba mať potuchy o tom, ako títo premýšľajú, akú slovnú zásobu používajú a chápu, čo akceptujú a čo už nie.
A o tom, že by tu mal za niečo stáť aj pravopis, už snáď ani nemusím hovoriť, však?
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.