zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako sa tvoria PR články?

Ak sa chce niekto na internete zviditeľniť, môže k tomu využiť nejednu formu reklamy. A veľmi prospešným nástrojom, ako tu o sebe dať vedieť, sú aj propagačné články a ďalšie texty. Tieto môžu ponúknuť ľuďom preukázateľne dobré služby, môžu pomôcť s dosahovaním ľubovoľných úspechov.
Avšak je pochopiteľné, že nie všetko, čo sa napíše, poslúži ako PR článok. Nie všetky texty sú také, aby ich bolo možné považovať za vydarenú formu propagácie. A preto existuje aj copywriting a tomuto sa venujúce copywriteri. Aby aj tí, ktorým to práve nepíše, mali možnosť takéto propagačné články využívať.
U copywriterov je to ľahké. Stačí si vybrať nejakého dôveryhodného autora z ich radov a nechať to v podstate na ňom. Lenže čo keď si človek zmyslí, že si takýto PR článok napíše sám?
Ak je to tak, nič v podobných zámeroch nebráni. Ale takýto autor by mal určite brať do úvahy všetky pravidlá, ktoré sa s takými PR článkami spájajú. Aby sa dosiahlo žiaduceho výsledku.
Dnes už totiž nejde iba o to, aby sa čitatelia prečítaním takéhoto textu niečo dozvedeli. Aj táto informatívna stránka veci je síce dôležitá, ale už nie je dostačujúca. Dnes už je vhodné zariadiť aj to, aby podobné texty súčasne bodovali pri internetových vyhľadávačoch a stali sa tak neoddeliteľnou súčasťou SEO.
A ako teda taký PR článok napísať?
V prvom rade si treba zvoliť takú formu textu, ktorá je na tento účel vyhovujúca. Článok, reportáž, úvodník, interview, úvaha, recenzie, prednáška či odborná diskusia sú tým, na čo by sa tu malo vsádzať predovšetkým, a to preto, že ide o žánre najvhodnejšie na oslovenie širokej verejnosti.
Potom je potrebné zvoliť štýl a slovnú zásobu zodpovedajúcu čo najlepšie predpokladanému okruhu čitateľov. Treba mať potuchy o tom, ako títo premýšľajú, akú slovnú zásobu používajú a chápu, čo akceptujú a čo už nie.
A o tom, že by tu mal za niečo stáť aj pravopis, už snáď ani nemusím hovoriť, však?

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol