seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako sa správne optimalizuje

Aby si prevádzkovateľ nejakého webu vo WordPresse získal dostatočne početné publikum, musí tento nepochybne optimalizovať pre internetové vyhľadávače. Bez takejto optimalizácie by totiž všetky iné snahy zrejme nemali účinok. A nevedomosť nielen hriechu, ale ani zisku nečiní.

Lenže ako si pri stránkach na WordPresse v tomto ohľade počínať?

S takou optimalizáciou si môže človek poradiť možno aj sám, ak sa mu nechce vsádzať práve na odborníkov. Ide totiž „len“ o to, aby web čo najlepšie spĺňal kritériá, akými sa internetové vyhľadávače riadia. Je teda potrebné hlavne dobre vedieť, čo požaduje Google od webu považovaného za dokonalý.

Čo sa týka on-page záležitostí, je nevyhnutné tu napríklad zvoliť ideálne kľúčové slová. Je teda potrebné túto problematiku analyzovať, zisť, ako internetová verejnosť formuluje dotazy pri vyhľadávaní, čo sa používa najviac a na čo teda vsadiť. V čom pomôžu nástroje ako Keyword Planner, Ubersuggest či Twinword. Lenže najviac frekventované kľúčové slová nemusia byť najideálnejšie, najmä ak panuje v brandži silná konkurencia a web sa tak o tieto delí s mnohými inými webmi.

Žiaduci je aj výber vhodného SEO pluginu, akým je vo WordPresse Yoast Seo alebo All in one SEO Pack.

Dôležitá je potom aj voľba nadpisu, do ktorého je vhodné zakomponovať aj kľúčové slovo, je vhodné využiť meta description, teda krátky popis pod nadpisom a URL adresou, ktorý sa zobrazuje vo výsledkoch hľadania, kde by sa rovnako malo v ideálnom prípade kľúčové slovo objaviť.

A kľúčové slovo v URL adrese dnes rovnako môže zvýšiť pozíciu vo vyhľadávaní, akokoľvek to už dnes nezohráva zas až takú úlohu ako kedysi. Takáto URL adresa by potom v optimálnom prípade mama mať okolo šesť slov, pričom tých prvých päť má z pohľadu Googlu najväčší význam.

Kľúčové slovo by sa malo objavovať v úvodnej časti textu a malo by byť pri kratších textoch jediné a v prípade dlhších textov jedno v úvode, jedno na konci a teda nie v tele textu.

Zabúdať by sa ale nemalo ani na vnútorné a prípadne externé prelinkovanie, na text zatraktívňujúci obrázky a videá, na hlavný nadpis a podnadpisy. A pochopiteľne ani na optimálnu dĺžku a kvalitu textov.

Týmito krokmi sa dá významne prispieť k zvýšeniu návštevnosti. A tá má pre weby zásadný význam.  

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol