Keď chce niekto dostať odkaz na svoj web na niektorú z popredných pozícií v internetových vyhľadávačoch, musí si ho dnes už úplne samozrejme nechať optimalizovať. Pretože len tak sa získava vyššia návštevnosť a súčasne je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že budú oslovení tí, o ktorých na danom webe ide.
A tak sa vykonávajú žiaduce on-site a off-site zmeny, aby sa dosiahol čo najlepší výsledok. A to predovšetkým u vyhľadávača Google, ktorý je globálne najvýznamnejším nástrojom tohto druhu, hoci ani úspech u vyhľadávačov iných nie je pochopiteľne nikdy na škodu. Takže sa optimalizuje napríklad aj pre YouTube, cenové porovnávače a podobne.
Aby sa pri optimalizácii uspelo, je pochopiteľne nevyhnutné vedieť, čo je možné v jej rámci využiť a čo a ako účinkuje. A toho je celkom dosť, a navyše aj tu dochádza priebežne k zmenám, ktoré nie je vhodné spúšťať zo zreteľa. A tak si treba uvedomiť, že sa najprv musí dať vyhľadávačom nejako vedieť, že web vôbec existuje, k čomu najlepšie poslúži sem vedúci spätné odkazy. Potom je žiaduce aj ideálne interné linkbuilding, vďaka ktorému sa vyhľadávačom weby lepšie prehľadajú a ľahšie sa tak dosiahne uloženie stránok do databázy, kde sú potom tieto analyzované a vyhodnotené a umiestnené medzi výsledkami vyhľadávania podľa zdanlivej relevantnosti, ktorá závisí od mnohých faktorov. A vôbec tu nemusí ísť iba o kvalitu, dĺžku webu, nadpisy, citovanosť a podobne.
Avšak nikto okrem vyhľadávačov presne nevie, čo všetko sa tu hodnotí a aký význam sa tomu prikladá. Takže sa optimalizuje obvykle len v základných záležitostiach, pri ktorých sa predpokladá vplyv na výsledok takejto SEO. A záleží tu obvykle aj na tom, ako sa návštevníci na konkrétnom webe správajú, koľko ich je a ako dlho na takomto webe zotrvávajú.
Ten, kto sa so svojím webom prepracuje v internetových vyhľadávačoch najvyššie, má logicky zaistenú návštevnosť. Avšak to sa nedosiahne s optimalizáciou v krátkom čase, a navyše nie je takéto umiestnenie nikdy garantované trvalo. A tak to chce určite trpezlivosť. Alebo PPC reklamu k tomu.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.