Keď sa chce niekto propagovať na internete s cieľom presadiť sa tam dajme tomu so svojím podnikaním, ale pokojne aj s akoukoľvek inou ponukou alebo aktivitou, môže tak robiť viacerými spôsobmi. Môže si dajme tomu platiť reklamu, ktorá môže mať najrôznejšiu podobu, môže rozosielať newslettery alebo sa postarať, aby sa o ňom verejnosť dozvedela dajme tomu z PR článkov.
Také PR články, teda články orientované na propagáciu niekoho alebo niečoho, môžu dobre poslúžiť, a preto ich nie je vhodné nechávať bokom. A zatiaľ čo si ich niektorí z nás nechávajú napísať od profesionálnych copywriterov alebo niekoho, komu dôverujú a na koho sa spoliehajú, iní sa môžu do podobnej literárnej tvorby pustiť napríklad aj sami.
Na písaní PR článkov totiž zdanlivo vôbec nič nie je. To sa sadne k počítaču, napíše sa to podstatné, a potom už stačí to iba publikovať.
Lenže všetci ľudia so skúsenosťami vám potvrdia, že ono to v skutočnosti vôbec také jednoduché nie je. Text totiž určite dokáže spísať väčšina z nás gramotných ľudí, ale aby bol tento kvalitný, na to sa už u mnohých z nás veľmi spoliehať nedá, a pravdepodobnosť, že bude podobný text aj náležite propagovať, je ešte menšia.
A tak by to určite chcelo poznať návod, ako na to. Aby si ho človek prečítal a vedel, čo a ako robiť, aby v rámci možností uspel. A pretože to môže byť teoreticky aj veľmi náročná záležitosť, povedzme si tu aspoň to najzásadnejšie.
Predovšetkým musia byť PR články nejako prínosné, pohodlné na čítanie, nevtieravo propagujúce to, čo nimi má byť propagované, nadväzujúce vzťahy s verejnosťou a privádzajúce návštevníkov, a teda aj optimalizované pre vyhľadávače. Malo by sa tu teda písať o niečom mimoriadnom, nesporne za zmienku stojacom, o pozitívach, ktoré takúto ponuku sprevádzajú a ktoré sa vypláca verejnosti zaznamenať a využiť. A podobne. Aby to zaujalo a aby to priviedlo nových návštevníkov na propagovaný web, o čo tu ide obvykle predovšetkým.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.