seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako na e-mailing?

E-mailing je v súčasnosti už bežnou metódou, ako oslovovať zákazníkov, ako s nimi komunikovať, predkladať im ponuky a ťažiť z ich úspešnej realizácie. V tomto prípade sa jedná- ako ste už iste mnohí vydedukovali- o rozosielanie hromadných ponukových e-mailov na adresy ľudí zaradených do konkrétnych databáz.

Týmto tradičným adresným oslovovaním klientely sa dá dosiahnuť toho, že si obchodník v prvom rade udržuje vernosť svojich skorších a nastávajúcich zákazníkov. Pričom sa jedná o reklamu, čo je lacná a vďaka svojej cielenosti na konkrétne osoby aj fungujúca a teda efektívna.

Aby sa ten, kto na podobný typ reklamy vsádza, nedostal do kolízie s ochranou pred spamom, rozosielajú sa podobnými e-mailami predovšetkým komerčné newslettery s aktuálnymi ponukami, čo okrem udržiavania vzťahu s klientmi zaisťujú tiež dlhodobé posilňovanie dôvery v dotyčnú značku.

A čím sa docieli toho, aby bol efekt podobnej reklamy čo najvyšší?

  1. Dôležitá je segmentácia alias členenie cieľovej skupiny na menšie podskupiny, ktoré sa vyznačujú spoločnými záujmami a potrebami. Tým je možné posielať čo najideálnejšie a najrelevantnejšie ponuky ľuďom pochádzajúcim z určitej lokality, z určitej spoločenskej vrstvy a podobne.
  2. Nemenej dôležitou môže byť aj personalizácia, pri ktorej je zákazník oslovovaný menom a získava ponuku na základe toho, čo si už v minulosti objednal. Tým získava takýto zákazník väčšiu dôveru v obsah daného e-mailu, je ním oslovený oveľa účinnejšie.
  3. A nemalý význam môže mať aj automatizácia, čo spúšťa zasielanie e-mailov pri konkrétnych činnostiach užívateľov. Človek si tak dajme tomu niečo kúpi a vzápätí dostane ponuku príslušenstva k tomu zakúpenému alebo niečo podobné.

Či už ide o obyčajné rozosielanie e-mailov s rovnakým obsahom všetkým, alebo o niečo prepracovanejšie a cielenejšie, výsledok je rovnaký. Ide o propagáciu, ktorá môže prísť vhod a ktorá je lacná a častokrát tiež efektívna. A preto sotva niekedy stratí zo svojho významu.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol