E-mailing je v súčasnosti už bežnou metódou, ako oslovovať zákazníkov, ako s nimi komunikovať, predkladať im ponuky a ťažiť z ich úspešnej realizácie. V tomto prípade sa jedná- ako ste už iste mnohí vydedukovali- o rozosielanie hromadných ponukových e-mailov na adresy ľudí zaradených do konkrétnych databáz.
Týmto tradičným adresným oslovovaním klientely sa dá dosiahnuť toho, že si obchodník v prvom rade udržuje vernosť svojich skorších a nastávajúcich zákazníkov. Pričom sa jedná o reklamu, čo je lacná a vďaka svojej cielenosti na konkrétne osoby aj fungujúca a teda efektívna.
Aby sa ten, kto na podobný typ reklamy vsádza, nedostal do kolízie s ochranou pred spamom, rozosielajú sa podobnými e-mailami predovšetkým komerčné newslettery s aktuálnymi ponukami, čo okrem udržiavania vzťahu s klientmi zaisťujú tiež dlhodobé posilňovanie dôvery v dotyčnú značku.
A čím sa docieli toho, aby bol efekt podobnej reklamy čo najvyšší?
Či už ide o obyčajné rozosielanie e-mailov s rovnakým obsahom všetkým, alebo o niečo prepracovanejšie a cielenejšie, výsledok je rovnaký. Ide o propagáciu, ktorá môže prísť vhod a ktorá je lacná a častokrát tiež efektívna. A preto sotva niekedy stratí zo svojho významu.
Späť na hlavnú stránku bloguV rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.