seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Ako na copywriting

                 Čo sa týka písania s cieľom ovplyvniť ním výsledky optimalizácie pre internetové vyhľadávače, má toto svoje logické zákonitosti. Nedá sa tu spoliehať na to, že sa vyplodí akýkoľvek text a tým bude dosiahnutý očakávaný výsledok. To ani nie je možné. A preto je potrebné tvoriť tak, aby prinášalo žiadaný efekt. A ako sa mení publikum, tak je potrebné prispôsobovať všetko, čo je pre neho písané.

                 V copywritingu sú teda záležitosti, ktoré zostávajú stabilné a nemenné, ale dochádza i k posunom, čo majú zaistiť, že podobné texty budú ideálne zodpovedať predovšetkým tým, pre ktorých sú primárne určené.

                Napríklad sa traduje, že nie je vhodné používať knižné a zastaralé výrazy, ktoré už novodobú generáciu nepriťahujú. A je na tom určite kus pravdy. Avšak vhodné zaraďovanie týchto neobvyklých slov nemusí byť iba na škodu. Tieto dokážu tiež ozvláštniť text a možno i „prebudiť“ z letargie niekoho, kto to napísané len letmo prehliada svojim zrakom. O tom, že niečo podobné učiní text unikátnym a teda vzbudzujúcim záujem, ani nevraviac.

                Je však pochopiteľné, že sa to s neobvyklými alebo zastaralými výrazmi nesmie preháňať. Vo veľkom počte by niečo také mohlo od čítania naopak odradzovať, pretože by to komplikovalo zrozumiteľnosť a vyžadovalo sústredenie, premýšľanie a koniec koncov aj rozhľad, ktorý nie je všetkým typický.

               Ďalej je napríklad potrebné používať vhodne dlhé vety, respektíve súvetia. Príliš krátke, trebárs len jednoslovné oznámenia, totiž môžu trieštiť text a viesť k problémom s pochopením, a dlhé súvetia môžu mať naopak ten následok, že „sa v nich čitateľ stratí“. A preto je treba voliť radšej kratšie vetné úseky, ktoré sú zrozumiteľné i tým, čo zrovna nie sú sčítanými osobami. Avšak vždy s ohľadom na potrebu, ktorá sa má dosiahnuť, nebrať to ako nejakú dogmu.

               Skrátka a dobre je treba ctiť pravidlá copywritingu, aby tento účinkoval. Ale zároveň nie je vôbec na škodu ich občas porušiť, aby sa obsah vhodne ozvláštnil. Pretože ani copywriter, ani jeho čitateľ nie sú stroje. Majú aj svoj kultúrny prehľad, i svoju úroveň, i svoje pocity a individuálne potreby. A na tie je treba zapôsobiť. Napríklad i niečím, čo nie je zasa tak obvyklé. A práve preto to vzbudí pozornosť.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás!
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol