Ak niekto potrebuje zaplniť obsah svojho webu niečím, čo je nielen vatou, ale aj prínosom pre optimalizáciu pre internetové vyhľadávače, môže a musí klásť dôraz na kvality, ktoré sa tu od podobného textu očakávajú. Pretože internetové vyhľadávače aj také texty posudzujú, aj podľa nich hodnotia weby ako celky a rozhodujú, čomu sa dostane pri vyhľadávaní prednosti a čo naopak bude prenasledované nezáujmom.
Takže to znamená, že je potrebné písať také texty náležite kvalitne, a to nielen tak, ako si to žiadajú čitatelia, ale aj tak, ako to vyhovuje vyhľadávačom, teda iba robotom. Ktoré síce nevedia čítať, ale napriek tomu poznajú spôsoby, ako oddeliť pomyselné zrno od pliev.
A na čo teda nezabudnúť pri textoch, ktoré majú dobre poslúžiť aj pri optimalizácii pre internetové vyhľadávače? Ako tvoriť texty pre weby, pre blogy, prípadne na propagáciu?
O banalitách ako pravopis sa tu snáď ani rozpisovať netreba, to je vhodné brať ako úplnú samozrejmosť.
Žiaduce je ale aj ideálne štruktúrovanie textu, pričom je špecifikom internetových článkov, že tu sa to zásadné uvádza hneď na začiatku, kde to čitateľ ľahko nájde a sám sa rozhodne, či aj po zistení toho najpodstatnejšieho bude v čítaní pokračovať.
Potom je vhodné tu optimálne rozmiestniť hlavné kľúčové slová. Miestami na ich použitie sú predovšetkým hlavný nadpis, URL a ALT obrázku, dobré je ale vložiť ich aj do prvej vety článku a meta description. Pričom je pochopiteľné, že je potrebné zvoliť tie najideálnejšie kľúčové slová, s ktorých voľbou nám pomáha Ahrefs, Keywords Everywhere alebo našepkávače vyhľadávačov.
Titulok takého článku by nemal byť dlhý a mal by čitateľov upútať, k textu sa vzťahujúce obrázky by ideálne nemali prekračovať veľkosťou 150 kB a mali by mať relevantný názov a parameter ALT, pretože nám to prospeje pri obrázkovom vyhľadávaní.
A bokom pochopiteľne nemôže zostať ani linkbuilding, externý aj interný, pretože ten obohatí článok a tiež prospeje pri hodnotení pri SEO. A každý bod sa pri optimalizácii počíta.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.