Keď chce niekto na internete uspieť so svojím webom, a je vlastne jedno, v akom odbore chce zabodovať, potrebuje mať v prvom rade dostatok návštevníkov takéhoto webu majúcich záujem o to tu ponúkané. A dôvodom, prečo mnohí prevádzkovatelia webov neslávia úspechy, je práve to, že je na ich internetových stránkach návštevníkov málo a zákazníkov z ich radov ešte menej, úplne nedostatočne.
A pretože weby, a to nielen tie podnikateľské, vznikajú preto, aby úspechy oslavovali, treba nerezignovať a žiaducu návštevnosť si zaistiť. Čo sa dá zvládnuť s pomocou reklamy, ktorá môže ale vyjsť draho a nemusí nakoniec priniesť vôbec nič, alebo s pomocou optimalizácie pre internetové vyhľadávače, ktorá síce nezaberie okamžite, ale zato zaisťuje úspechy pozvoľna a iste. A to okrem iného aj preto, že do takejto optimalizácie spadá aj copywriting ponúkajúci okrem obsahových aj reklamné a propagačné texty. A také PR články dokážu skutočne ovplyvniť nemálo užívateľov internetu na návštevu týmto propagovaného webu a na uzatváranie transakcií na tomto.
Avšak pokiaľ sa domnievate, že je tvorba takýchto propagačných textov hračka, rýchlo na to zabudnite. Také jednoduché to u nich nie je a rozhodne sa len tak niečo nedá považovať za PR článok.
Propagačné články totiž musia byť v prvom rade už od počiatku zaujímavé, aby si ich bol vôbec niekto ochotný prečítať. Musí ísť aj o texty, ktoré sú niečím prínosné, pri ktorých má čitateľ pocit, že mu tieto niečo dajú, tieto texty musia mať ideálnu dĺžku, aby na jednu stranu stálo čitateľom za to sa do nich začítať a na druhú stranu aby neboli odstrašujúce svoju. prehnanou dĺžkou. Musí mať aj ideálnu štruktúru, aj dobre zvolené titulky, musia byť jazykovo prispôsobené tej časti spoločnosti, ktorej sú určené. A o tom, že by nemalo ísť o články skopírované odinakiaľ, a teda ukradnuté, už ani nehovoriac.
Také PR články môžu pozitívne ovplyvniť akýkoľvek web a ponuku na ňom. Obzvlášť keď sa využijú aj na umiestnenie kľúčových slov a spätných odkazov. Hodí sa. Ale ak si na ich napísanie netrúfate, nechajte to radšej na copywriteroch.
V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.
Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.
Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.
Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.