zeměkoule zhasnuto
vlna 1 vlna 2 vlna 3 vlna 4 vlna 5 vlna 6 zhasnuta blank čtverec zeměkoule mrak zadní levý mrak pravý mrak
seo
H1
description
keywords
google
title
copywriting
seznam
linkbuilding
satelit

Posvietime si na Vašu návštevnosť

Aby reklama fungovala

Reklama a propagácia sú dôležité a často priamo rozhodujúce o tom, ktorý biznis sa dočká úspechov a ktorý vôbec. Ako sa vraví, aj keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Záleží totiž nielen na obsahu určitej ponuky, ale aj na tom, ako je táto podaná verejnosti.

Môžu byť teda aj dvaja navlas rovnakí prevádzkovatelia webov, internetoví biznismeni, z ktorých jednému jeho živobytie rozkvitá, zatiaľ čo druhý si nezarobí možno ani na povestnú slanú vodu. A tento rozdiel medzi nimi môže súvisieť aj s tým, nakoľko a akú využívajú reklamu.

Že je reklama ako reklama? Neverte tomu, nie je to pravda. Sú reklamy, u ktorých sa proste niekde na internete vyvesí banálne oznámenie, čo aj tak nakoniec skoro nikto čítať nebude a pravdepodobne sa ním vôbec nikto nebude riadiť, a sú také, ktoré naopak na internetovú verejnosť skutočne pôsobia a prinášajú žiaduci efekt.

A keď sa chce internetový podnikateľ pre nejakú reklamu rozhodnúť, ako to má spraviť? Má vsadiť na ten či onen typ, na toho či onoho poskytovateľa?

V zásade sa dá povedať, že nájdenie správnej odpovede na túto otázku môže mať nemalý dopad. A to ako pozitívny, tak aj negatívny. A preto tí, čo chcú, aby ich reklama skutočne podporovala a aby za ňu zbytočne nepreplácali, vsádzajú na PPC reklamu. Teda na reklamu, čo má v zrovnaní s inými reklamami dve podstatné výhody.

  1. Platí sa pri nej len za to, koľko potenciálnych zákazníkov skutočne priláka. Aby sa niekto dozvedel, čo táto reklama propaguje, musí na ňu kliknúť. A zadávateľ tejto reklamy potom platí úmerne počtu takýchto kliknutí.
  2. Prevádzkovateľ tejto reklamy sa musí snažiť o to, aby táto vzbudila dostatočnú odozvu, jeho počínanie teda musí tomu propagovanému pomáhať. Inak z toho obidvaja vyjdú naprázdno. Takže sa táto reklama vkladá napríklad na predné miesta medzi odkazmi ponúkanými internetovými vyhľadávačmi.

PPC reklama tak má nesporné prednosti v porovnaní s inými reklamami. A toto by si mal uvedomiť každý z internetových podnikateľov.

Späť na hlavnú stránku blogu

Kompletná SEO správa

V rámci mesačného rozpočtu sa postaráme o všetky kroky nutné pre dosiahnutie popredných miest vo vyhľadávačoch. Návrh kľúčových slov, SEO analýza a úpravu webu a pravidelný linkbuilding.

Nastavenie PPC kampaní

Kompletná správa PPC kampane to nie je len jednorázové nastavenie, ale pravidelná starostlivosť o Vašu kampaň, aby bola úspešná. Postaráme sa o Vaše fulltextové a obsahové kampane i sociálne siete.

Copywriting

Tvorba kvalitného obsahu je základom webu. Texty Vám napíšeme vždy s ohľadom na Vašu cieľovú skupinu. Texty pripravujeme nielen pre webové stránky, ale i pre ďalšie využitie.

Tvorba webov

Webové stránky a eshopy budujeme na systéme WordPress. Ovládanie je jednoduché, systém ponúka mnoho hotových pluginov a nie ste závislí na jednom dodávateľovi riešenia. Vhodnosť pre SEO je už len bonus.

SEOlight tvoria predovšetkým ľudia. Zoznámte sa s nami.

A čo o nás hovoria naši klienti?

Kontaktujte nás! kontakt mail kontakt telefon
SEOLIGHT

Kontakt

Email: michal.kuchar@seolight.sk
Telefón: +421 950554703
Skype: Netlink17

Sídlo a kancelária:

Suchdol 220
285 02 Suchdol
Okres: Kutná Hora

Fakturačné údaje:

IČ: 24239381
DIČ: CZ24239381
Suchdol 220
285 02 Suchdol